Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Vad gör dig glad idag

  • monel 26 mars 2008

    Jag är glad att det äntligen slutat vräka ner snö och att solen tittar fram bakom molnen.
    Jag är glad att min mamma kommer hit och äter middag idag. (L)

  • goldcamilla 26 mars 2008

    Jag är glad för att min kille finns och att han älskar mig över allt annat.
    Jag är glad över att det finns så mycket fina människor överallt som är hjälpsamma o vänliga
    Jag är glad över att jag har så många och fina vänner som jag umgås med ofta
    Jag är glad över att jag är frisk
    Jag är glad över att jag har ett arbete att gå till även om det ibland hade känts som om jag ville vara hemma i stället.
    Jag är glad över att det snart är vår och att det kanske kommer lite värme.
    Jag är glad över att mina katter finns och att de mår bra och är lyckliga.
    Jag är glad över att jag har så många saker att vara glad över. Man skall tänka i genom vad man har att vara glad över, varje dag, då blir det en mycket bättre dag.

  • tulle 26 mars 2008

    Skrivet av Liliane den 24 feb 2008

    Jag är glad att vi går mot ljusare tider och närmar oss våren.


    Och jag är glad över att jag har påsklov med mina barn. Som vi förresten tillbringar i pulkabacken :p i en halv meter djup snö...;-)

  • kajsa36 26 mars 2008

    (L)(L) Jag är glad i dag över att matklubben finns.(L) Kramar till er alla.

  • gittan47 26 mars 2008

    Glad att snön smälter och det blir vår vill ha värme.
    Glad att det finns så underbara mäniskor som lägger inn recept.
    Glad att man får vara frisk.(Y)
    Jag är glad när alla andra är glada(L)
    Vore ännu gladare om det vore fred på vår jord(Y)
    Jag är glad att matklubben finns:D

  • fee-bee 26 mars 2008

    Glad åt att vara frisk nog att komma ur sängen

  • Bappi 26 mars 2008

    Så gripande glatt, så gripande smärtsamt,
    så mycket olika händelser i vårt avlånga land,
    men glädjen fortsätter att sprirar på ändå
    Vi låter glädjen vinna trots allt som händer
    Därför vi vänner i matklubben vi alla är
    (Y) Tummen upp för livet

  • tulipan 26 mars 2008

    Jag är glad över att barnen ÄNTLIGEN har kommit hem.... allt fniss.. alla härliga fotsteg... allt liv det blir hemma när dom är samlade alla fyra. Så underbart att ha dom hemma.
    Sen är jag så himla glad över att solen värmer och snön smälter.
    Ännu gladare blev jag när jag fick höra att vi ska ha runt 15 grader varmt nästa vecka. då försvinner all snö... å det blir vår IGEN....

    sen är jag glad över att jag fann min äkta kärlek. Att han är den han är och att han alltid finns här för mig...

    Och så e jag glad att matklubben finns :)

  • Lotten_J 26 mars 2008

    Jag är glad över att jag snart skall åka iväg och äta middag i Plannja baskets vip-lokal. Sen basketmatch. Tänk att få sätta sig vid dukat bord mitt i veckan, vilken lyx

  • monel 26 mars 2008

    Jag är glad för att solen skiner och att jag gå in här och "tjôta" en stund.

  • farmoringer 26 mars 2008

    Jag är glad för att solen skiner....
    Jag är glad för att middagen var god.
    Jag är glad för att jag mår bra.
    Jag är glad för att gubben min mår bra.
    Jag är glad för att matklubben finns, för då kan jag satsa massa timmar framför datorn. :p
    Jag är glad för att det är så härliga medlemmar på klubben. Kram till er alla......

  • Laurelia 27 mars 2008

    Jag är så himla glad FÖR ATT JAG NÖJER MIG med att vara så glad:o bara över att vara hemma och titta på Antikrundan med en kopp kaffe och en god macka.
    :)

  • Ullis1 27 mars 2008

    Jag är glad för att jag hittat hit och som ny medlem gjort en god middag ikväll tack vare ett av recepten härifrån. :)
    Jag är också glad för min sambo (och vårt hus), mina underbara systrar, min mor och nära och kära omkring mig.
    Jag är glad att solen skiner, att jag mår skapligt bra och att jag kan skratta! :D

    Jag blev också glad över att få ta del av och läsa denna tråd. (Y)

  • 31 mars 2008

    Det somgör mig glad idag är att jag inte är deprimerad längre!!

    OCH börjar fundera på att dra igång ett kvinnligt nätverk för att ha kul!

  • jas65 13 april 2008

    Idag söndag är jag glad att under veckan få klart med en anställning i Danmark.
    Att min älskade familj mår bra.
    Att det är strålande morgon med vackert väder och man känner att våren är här.

  • majamia 13 april 2008

    för idag solen strålar o det är söndag och jag är ledig. Vi ska börja bygga på vårt nya garage, underbart! O byggas på våra nya odlingslådor så att bla potatisen kan komma i jorden. Trädgården o hemmet är min trygga plats där jag älskar att spendera mycket av min tid. Och att våra vänner kom förbi med en smarrig potatisgratäng o så grillade vi tillsammans. :-) ha en underbar dag alla! <3

  • majamia 13 april 2008

    för idag solen strålar o det är söndag och jag är ledig. Vi ska börja bygga på vårt nya garage, underbart! O byggas på våra nya odlingslådor så att bla potatisen kan komma i jorden. Trädgården o hemmet är min trygga plats där jag älskar att spendera mycket av min tid. Och att våra vänner kom förbi med en smarrig potatisgratäng o så grillade vi tillsammans. :-) ha en underbar dag alla! <3

  • Wombat04 13 april 2008

    Idag är jag glad över att jag för en gångs skull kan göra något trevligt för min familj och bjuda ut dem på en redig amerikansk brunch! Solen skiner, här är städat, jag kan slappa med gott samvete. Finns det nåt skönare?

    Bella
    (Y)

  • farmoringer 13 april 2008

    Jag är glad för att jag finns till...(Y)

  • lilas 13 april 2008

    Jag är glad för att det snart är sommar! (Y)
    Jag är glad för att jag har en underbar familj! :)
    Jag är glad för att min man är supergo och en riktig romantiker med störtskön humor!! (L)
    Jag är glad för att matklubben och alla goa medlemmar finns! :D

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.