Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Vad hände med jan-gunnar?

  • 123Linnea 28 augusti 2010

    Blev han sur?
    För vadå?
    Har jag missat något?
    Fast vi inte känner varandra här - trots att man kan tycka olika - det blir ju lite som bekanta man stöter på i affären, eller nåt...
    Han fattas mig...
    Eller, ja, jag bara undrar!

  • Gnurf 28 augusti 2010

    Ja...jag har då ingen susning. Iofs lite standby position nu ett tag...men WTF....

    JGJ...Var är du!?? Har du satt på ytterligare fler Hönor på spisen!?? 8)

  • 123Linnea 28 augusti 2010

    Jo, den glömmer jag aldrig!!!!!!
    Men han verkar ha "sagt upp sig".

  • Gnurf 28 augusti 2010

    Snygg kaka. Har du lärt dig baka!??

  • 123Linnea 28 augusti 2010

    What the...
    Den här åt vi på midsommar - med botten av knäckkladdkaka, toppen av jordgubbsmousse. Kan visst!
    Jag har precis bytt bild, dock - den kommer nog snart upp nu.

  • 123Linnea 28 augusti 2010

    Men j-g - han hade ju nästan ett avskedbrev i en tråd här - och jag vet inte vad jag gjort för fel... :'(

    Skrivet av jan-gunnar-j den 27 aug 2010

    Jo det går bra att avsluta sitt medlemskap på MK.
    jag har gjort det och det här inlägget är förmodligen det sista som kommer att synas av mig här!
    Alla mina recept har raderats från kokboken, det återstår en del småsaker som skall bort men det ordnar sig nog så småningom. Jag vill passa på att tacka för ett fint mottagande av de allra flesta på den här sajten, men det finns tyvärr andra som inte kan acceptera min närvaro och mina åsikter här.
    Jag vill en gång för alla tacka de som hämtat och även kommenterat mina recept, det har varit en underbar tid!
    jag brukar aldrig skrika på nätet men:
    TACK ALLA FÖR VISAT INTRESSE!!!

  • siggemums 28 augusti 2010

    Jag undrar också vad som hänt!

    Vet inte om jag missuppfattar vad chrisn skriver men tror även hon fått nog.
    Jag fattar inget{question}...vi måste ha missat något.

  • Gnurf 28 augusti 2010

    Fråga Bozze...(A)

    Natti natti sötnosar...

  • FruAst 29 augusti 2010

    OOPS vad personligt det blev här då!?

  • Mistys 29 augusti 2010

    Tror han fick nog! Har läst några av hans inlägg som fick mycket otrevligt bemötande.
    Ok man behöver inte alltid tycka lika men man behöver inte vara besserwisser och otrevlig i svaren tillbaka och jag tror att det var det som fick honom att lägga ner. Fick den uppfattningen iallafall.
    Kan säga att jag varit på väg själv...........

  • Josses 29 augusti 2010

    Vad det skulle vara tråkigt om alla tyckte samma sak jämt.
    Har själv fått på skallen här men det är ju bara att ta nya tag.
    Jag kan också ge svar på tal (ska inte sticka under stol med det).
    Det känns ibland som om vi är i en stor sandlåda och är tre år.
    Inte vuxna människor.
    MK har och är en kul sida som det nästan har blivit ett gift för mig, måste in nästan varje dag...
    Kommunikation är ju nog svårt när man pratar och ännu svårare blir
    det ibland när man skriver. Det låter ju bra när man tänker men blir ibland fel när man skriver.
    Vissa tål inte att bli trampad på tårna och andra kan man kasta vatten på som en gås och de inte
    bryr sig.

  • Mistys 29 augusti 2010

    Skrivet av Josses den 29 aug 2010

    Vad det skulle vara tråkigt om alla tyckte samma sak jämt.
    Har själv fått på skallen här men det är ju bara att ta nya tag.
    Jag kan också ge svar på tal (ska inte sticka under stol med det).
    Det känns ibland som om vi är i en stor sandlåda och är tre år.
    Inte vuxna människor.
    MK har och är en kul sida som det nästan har blivit ett gift för mig, måste in nästan varje dag...
    Kommunikation är ju nog svårt när man pratar och ännu svårare blir
    det ibland när man skriver. Det låter ju bra när man tänker men blir ibland fel när man skriver.
    Vissa tål inte att bli trampad på tårna och andra kan man kasta vatten på som en gås och de inte
    bryr sig.


    Precis (Y)

    Men man behöver inte komma med direkta personangrepp vilket jag sett att JG fått ta emot. Jättetråkigt!

  • Bumbis 29 augusti 2010

    Synd, en duktig man som gjorde om vanlig husmanskost lite roligare. Jag sparade flera recept ifrån honom. Är det någon som vet om dom försvinner från min kokbok nu?
    Jag har viss förståelse för att han tyckte detta blev lite för mycket, det finns ju folk som måste ha sista ordet och vill vara bäst på allt trots att det inte är så. Men, alla andra som skriver vad dom vet och tycker och alla jättegoda recept man kan hitta här gör att det är lika roligt att gå in varje gång.

  • kekke46 29 augusti 2010

    Ja det var synd att det ska bli på det här viset. Jag sparade också många recept från JG mycke synpatisk man. Jag hoppas att man får ha hans recept kvar i kokboken. Går ofta in på hans blogg i Västervikstidningen där har han också många fina recept. Kommer att sakna honnom

  • idea_ 29 augusti 2010

    Att J-G fått sig på huvudet och fått utstå så kallade personangrepp beror kanske delvis på att han själv kommit med förtäckta personangrepp och själv alltid försökt få sista ordet när motståndarna har sagt att de inte ids diskutera frågan längre när han envisas med att missförstå tråden eller svaret. Min uppfattning av situationen i alla fall. Sen är det ju alltid tråkigt om någon vill lämna gemenskapen på grund av missämja. Vi är ju ett blandat gäng här inne och vi har lite olika stil, en del gillar att retas lite med varandra och andra vill hålla det på en allvarlig nivå. Huvudsaken är väll att vi inte bryter mot sidans förordningar, som även de berättar om hur man ska bete sig mot varandra.

  • Josses 29 augusti 2010

    Skrivet av idea_ den 29 aug 2010

    Att J-G fått sig på huvudet och fått utstå så kallade personangrepp beror kanske delvis på att han själv kommit med förtäckta personangrepp och själv alltid försökt få sista ordet när motståndarna har sagt att de inte ids diskutera frågan längre när han envisas med att missförstå tråden eller svaret. Min uppfattning av situationen i alla fall. Sen är det ju alltid tråkigt om någon vill lämna gemenskapen på grund av missämja. Vi är ju ett blandat gäng här inne och vi har lite olika stil, en del gillar att retas lite med varandra och andra vill hålla det på en allvarlig nivå. Huvudsaken är väll att vi inte bryter mot sidans förordningar, som även de berättar om hur man ska bete sig mot varandra.
    Instämmer med föregående skrivare!(Y)

  • Shoutoutloud 29 augusti 2010

    jag tycker den här sidan är bra. nackdelen med forum på internet är att saker lätt kan misstolkas, eftersom det är det skrivna ordet man använder sig av och inte tonfall och röstlägen. tex ironi och sånt kan ju vara svårt att läsa. och sen tror jag folk kan ha lättare för att bara skriva saker och kanske inte tänka sig för att det är en person bakom skärmen på andra sidan som läser det. en person med känslor. man blir så anonym på internet.:o

  • bakakaka 30 augusti 2010

    Skrivet av Josses den 29 aug 2010

    Skrivet av idea_ den 29 aug 2010

    Att J-G fått sig på huvudet och fått utstå så kallade personangrepp beror kanske delvis på att han själv kommit med förtäckta personangrepp och själv alltid försökt få sista ordet när motståndarna har sagt att de inte ids diskutera frågan längre när han envisas med att missförstå tråden eller svaret. Min uppfattning av situationen i alla fall. Sen är det ju alltid tråkigt om någon vill lämna gemenskapen på grund av missämja. Vi är ju ett blandat gäng här inne och vi har lite olika stil, en del gillar att retas lite med varandra och andra vill hålla det på en allvarlig nivå. Huvudsaken är väll att vi inte bryter mot sidans förordningar, som även de berättar om hur man ska bete sig mot varandra.
    Instämmer med föregående skrivare!(Y)

    (Y)(Y)

  • ros 30 augusti 2010

    "Man saknar inte kon förrän den är ur båset"

  • daniely 30 augusti 2010

    Hej!

    Vad jag vet så kom han inte överens med boz och valde att avsluta sitt konto här på Matklubben vilket är tråkigt.

    Med vänliga hälsningar
    Daniel Ylitalo
    Matklubben.se

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.