Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Vad snurrar som bäst just nu i din cd-spelare?

  • kattgnag 3 december 2010

    (L)
    Då gillar du kanske också detta? Fast det är en bit ifrån Ozzy kanske men...ändå...
    http://www.youtube.com/watch?v=0x6chChxzV0

  • Josses 3 december 2010

    Skrivet av MatAnders den 3 dec 2010

    Bob marley just nu gärna inspelningar från 1980 sista året fasen va bra han va då.

    Har några sköna länkar på min sida.
    (Y)
    Håller med dig fullständigt!!!!

  • Josses 3 december 2010

    De senaste dagarna har Måns Zelmerlövs jul-CD gått flitigt här!!!

  • Marre73 4 december 2010

    Skrivet av mattant41 den 3 dec 2010

    Ikväll är det Black Sabbath som gäller, just nu Iron man.

    Lyssnar mest på Ozzy, hade Iron Man o Paranoid o mama I´m coming home som favoriter tidigare men nu är det I just want you,, Let it die, Mr Crowley o Perry Mason som gäller(Y)

  • YakuzaXRock 5 december 2010

    det mesta elekroniska varianter

  • frucaos 5 december 2010

    Haha! Inte i CD-spelaren, men väl i huvudet - för att barnen är helt beroende - det mesta från Fem myror är fler än fyra elefanter. Men får erkänna att jag är dödens trött på "k-sången" och en del annat!!
    Får gå och sätta på en jul-cd, det passar ju bra nu!

  • nivanova 5 december 2010

    Just nu är Bon Jovis nya samlingscd Greatest hits som ljuder skönt ur högtalarna,alldelse ny.(L)

  • flabban 8 januari 2011

    Här hörs George Harison´s "Got my mind set on you". Så bra, så bra så. Ni måste bara höra den.

  • irrevirre 8 januari 2011

    Förra veckan hade jag fnatt på Come what may.

    http://www.youtube.com/watch?v=G-Zp2HyswE8&feature=youtube_gdata_player

    Fast den finns inte ladda ner med Sjöholm och Jöback så det fick bli Peter Johansson och Sofia kjellgren.

  • Marre73 9 januari 2011

    Dead by April kanon skiva att köra styrketräning till(Y)

  • Josses 9 januari 2011

    Här körs det ingen CD just nu utan här har sportradion gått hela dagen!(Y)
    Det har ju varit 4 st olika skidtävlingar från tidiga förmiddagen och pågår ännu{snowman}

  • sva 9 januari 2011

    Freddy Fender Han är jätte bra.

  • littlejohn 9 januari 2011

    Har lyssnat på Pluras trasiga skor i nästan 6 timmar nu, jag spyr snart! Det är grannen som spelar.

  • boz1965 9 januari 2011

    Just nu är det JMJ's "Tèo & Tèa" som har invaderat mina högtalare.

  • boz1965 9 januari 2011

    Skrivet av littlejohn den 9 jan 2011

    Har lyssnat på Pluras trasiga skor i nästan 6 timmar nu, jag spyr snart! Det är grannen som spelar.


    Då hade jag knackat på med "Gamla Bettan" i sällskap... Gamla Bettan är ganska duktig på att övertyga folk om att de har fel. {vampire}

    (Gamla Bettan är mitt basebollträ i aluminium. Hade det under disken som rånskydd när jag körde som knalle en gång i tiden)

    ----------
    Edit: Rättat småfel.

  • littlejohn 9 januari 2011

    Skrivet av boz1965 den 9 jan 2011

    Skrivet av littlejohn den 9 jan 2011

    Har lyssnat på Pluras trasiga skor i nästan 6 timmar nu, jag spyr snart! Det är grannen som spelar.


    Då hade jag knackat på med "Gamla Bettan" i sällskap... Gamla Bettan är ganska duktig på att övertyga folk om att de har fel. {vampire}

    (Gamla Bettan är mitt basebollträ i aluminium. Hade det under disken som rånskydd när jag körde som knalle en gång i tiden)

    ----------
    Edit: Rättat småfel.


    Har tyvärr inget baseballträ, men det är en bra idé. Har knackat på men hon öppnar inte, så jag får väl svara med motspel.

  • boz1965 9 januari 2011

    Skrivet av littlejohn den 9 jan 2011

    Har tyvärr inget baseballträ, men det är en bra idé. Har knackat på men hon öppnar inte, så jag får väl svara med motspel.


    Har du kollat så att hon inte ligger avtuppad i lägenheten? CD-spelaren kan ju vara inställd på "repeat" och stå och köra i månader...

  • boz1965 9 januari 2011

    Rammstein - Reise Reise

  • wiklund73 9 januari 2011

    Kid Rocks nya cd spelas flitigt här.

  • littlejohn 9 januari 2011

    Skrivet av boz1965 den 9 jan 2011

    Skrivet av littlejohn den 9 jan 2011

    Har tyvärr inget baseballträ, men det är en bra idé. Har knackat på men hon öppnar inte, så jag får väl svara med motspel.


    Har du kollat så att hon inte ligger avtuppad i lägenheten? CD-spelaren kan ju vara inställd på "repeat" och stå och köra i månader...


    Hon lever!!

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.