Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Vad snurrar som bäst just nu i din cd-spelare?

  • 123Linnea 20 augusti 2010

    nu är det erasure

  • Mellanbellan 20 augusti 2010

    Här diggas det till "Lastbilsrock", 36 dieseldoftande hits med bl a Status Quo, Roy Orbinson, The Refreshments osv.

  • boz1965 20 augusti 2010

    Ur högtalarna låter just nu Vivaldis "De Fyra Årstiderna".

    Kan inte säga att det är nåt som snurrar i CD-spelaren precis eftersom jag inte har använt den på så länge att det har hunnit bli ett centimetertjockt lager med damm på den. Jag har datorn kopplad till surrounden och kör MP3-or istället. När jag köper en CD så antingen laddar jag ner den direkt från CD-ON eller också kodar jag den fysiska CD'n till MP3 och lägger på hårddisken. Mycket mer praktiskt på det viset. CD-skivan som medium är död. Bara några få eftersläntrare kvar som fortfarande kör med fysiska plattor i en CD-spelare. :D

  • 123Linnea 20 augusti 2010

    Skrivet av boz1965 den 20 aug 2010

    Ur högtalarna låter just nu Vivaldis "De Fyra Årstiderna".

    Kan inte säga att det är nåt som snurrar i CD-spelaren precis eftersom jag inte har använt den på så länge att det har hunnit bli ett centimetertjockt lager med damm på den. Jag har datorn kopplad till surrounden och kör MP3-or istället. När jag köper en CD så antingen laddar jag ner den direkt från CD-ON eller också kodar jag den fysiska CD'n till MP3 och lägger på hårddisken. Mycket mer praktiskt på det viset. CD-skivan som medium är död. Bara några få eftersläntrare kvar som fortfarande kör med fysiska plattor i en CD-spelare. :D


    Jooo, så är det här oxå. Cdn är nu mer filen!

  • sju 20 augusti 2010

    Jag har alltid gillat Imperiet och de senaste dagarna har jag lyssnat extra mycket. Kanske är det det stundande valet som inspirerar, men den här går varm just nu: http://www.youtube.com/watch?v=QPmvWBQ8PLk

  • Josses 20 augusti 2010

    Låter väldigt avslappnande!
    Härligt emellan åt med lite klassiskt
    Skrivet av boz1965 den 20 aug 2010

    Ur högtalarna låter just nu Vivaldis "De Fyra Årstiderna".

  • Josses 20 augusti 2010

    Här är det Baseball med "Umbrella" som snurrar gång på gång

  • Badass 21 augusti 2010

    Självklart den norrlänska gruppen EUSKEFEURAT !

    Speciellt Storswänsken där Ronny Eriksson gör narr av kungahuset ;)

    Sök på tex Youtube eller spotify

    Euskefeurat-storswänsken

    Eller klicka på länken nedan:

    http://www.youtube.com/watch?v=-LRx9SZL91M

    Jag kan lova att smilgroparna kommer vara mycket framträdande efter denna låten ;)

  • MosterNettan 21 augusti 2010

    Är inne i en nostalgiperiod tror jag... men det är mycket Eurythmics nu...

  • Josses 21 augusti 2010

    Skrivet av Mellanbellan den 20 aug 2010

    Här diggas det till "Lastbilsrock", 36 dieseldoftande hits med bl a Status Quo, Roy Orbinson, The Refreshments osv.
    Den vill jag oxå ha!!!

  • safir74 21 augusti 2010

    Absolute Rockabilly snurrar i bilens cd-spelare

  • Gnurf 21 augusti 2010

    Howard Jones "Piano solos for friends and loved ones"

  • Marre73 19 september 2010

    The Essential med Ozzy Osbourne, går på högvarv här hemma, låten I just want you är bara helt suverän, för att inte tala om de andra låtarna..........Vilken röst karln har....................(Y)

  • boz1965 19 september 2010

    Just nu är det Mozarts "Requiem" som ljuder ur högtalarna. Av uppenbara skäl för de som vet vad jag tycker om ett främlingsfientligt parti i Riksdagen. Men, men... Det är bara att ta nya tag och rösta ut dem igen nästa val.

  • Okänd 20 september 2010

    Skrivet av boz1965 den 20 aug 2010


    . Bara några få eftersläntrare kvar som fortfarande kör med fysiska plattor i en CD-spelare. :D


    Som jag då!!!!

  • wedebrand 20 september 2010

    crashdiet - unattractive revolution (L)

  • boz1965 20 september 2010

    Skrivet av danniella den 20 sep 2010

    Skrivet av boz1965 den 20 aug 2010


    . Bara några få eftersläntrare kvar som fortfarande kör med fysiska plattor i en CD-spelare. :D


    Som jag då!!!!


    :D

  • The_mama97mia 20 september 2010

    hmmmm när jag spelar CD nu förtiden är det oftast en ljudbok.... Lyssnar nu på Människohamn av John Ajvide Lindkvist. Han läser själv, det gillar jag, Nesser läser också sina egna böcker.

  • Okänd 21 september 2010

    Skrivet av Josses den 21 aug 2010

    Skrivet av Mellanbellan den 20 aug 2010

    Här diggas det till "Lastbilsrock", 36 dieseldoftande hits med bl a Status Quo, Roy Orbinson, The Refreshments osv.
    Den vill jag oxå ha!!!


    Det är bara att gå in på ginza.se och skriva in art.nr: 670686

    Den är görbra!!

  • Marre73 2 oktober 2010

    Fortfarande Ozzy Osbourne!!!!!!(Y)

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.