Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Vad unnade du dig idag?

  • C_Ice 5 augusti 2010

    smörgåstårta, tårta, kakor, vin, godis fyller 25 mycket främmat & gott

  • boz1965 5 augusti 2010

    Jag unnade mig en otroligt lat dag och lät min kompis ta hand om firman. {yawn} (Y)

  • stallperso 6 augusti 2010

    tja, unade och unnade...
    MÅSTE äta 1/2 liter gräddglass varje dag så unnade vet jag inte, men det är ju något söt och efterrätt i alla fall...

  • bakamonkeyprincess 6 augusti 2010

    Muffins med smörkrämsfyllning och lite för mycket kaffe.

  • chrisq 6 augusti 2010

    (Y)svenska signal kräftor ojoj vad liver är gött

  • Ulrika91 6 augusti 2010

    Torkade aprikoser, valnötter och mörk choklad!!

  • Ulrika91 6 augusti 2010

    Och snart lite popcorn!

  • Josses 6 augusti 2010

    Skrivet av boz1965 den 5 aug 2010

    Jag unnade mig en otroligt lat dag och lät min kompis ta hand om firman. {yawn} (Y)
    (Y)Klok man

  • Josses 6 augusti 2010

    Var utlånad till en hemtjänst-grupp här i Ö-vik några timmar på förmiddagen och när alla mina uppdrag var avklarade tog jag omvägen via glasskiosken och införskaffade mig en Lakritspuck för smaska på när jag gick upp för backen tillbaka till grupplokalen. Hade ett gudomligt väder här idag.

  • missmoogie 6 augusti 2010

    Varit på 60års kalas där de bjöds på kassler och potatissallad!
    Till kaffet en massa hembakta kakor och nu väl hemma blir de ett glas rött! {eat}

  • amoz 6 augusti 2010

    Jag , eller rättare sagt vi, unnade oss hämtpizzor ikväll eftersom fredagskocken, min man, sitter med foten i luften (en spräckt häl):s

  • Josses 6 augusti 2010

    Nu i kväll, popcorn och en god drink

  • Amika 6 augusti 2010

    Jag unnade mig att göra frasvåfflor med gräddfil, hackad rödlök, rom och räkor. På några hade jag rökt lax istället för räkor... Så underbart gott.

    Sen åt jag en halv kexchoklad ikväll också. :DD

  • sanma 7 augusti 2010

    McDonalds till lunch idag!!

  • Josses 7 augusti 2010

    En kopp kaffe och en päronsplit medan jag rensade några trattisar och karljohan svampar

  • Lenkan 7 augusti 2010

    Tre bitar ur en gammal bortglömd Twist-påse

  • daniely 7 augusti 2010

    alldeles för mycket coca cola... o_O

  • lena4 7 augusti 2010

    Alldeles för mycket kakor och blåbärstårta med marsipan.
    Vi har varit på barndop.

  • matmadonna 7 augusti 2010

    Idag unnade jag mej att baka egen pizza! Den blev kalasgod! Till det en kylskåpskall bira!

  • wildlife 7 augusti 2010

    Längtar ihjäl mig nästan efter nyrökta räkor (men svårt att hitta här i Jämtland...) :)
    Men det funkade med lite rökta musslor, lite ost och kex och ett par India Pale Ale från Jämtlandsbryggeriet åxå.... kan hinna med ett par glas vin senare åxå... ;)

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.