Jag unnade mig en otroligt lat dag och lät min kompis ta hand om firman. {yawn} (Y)
stallperso6 augusti 2010
tja, unade och unnade...
MÅSTE äta 1/2 liter gräddglass varje dag så unnade vet jag inte, men det är ju något söt och efterrätt i alla fall...
bakamonkeyprincess6 augusti 2010
Muffins med smörkrämsfyllning och lite för mycket kaffe.
chrisq6 augusti 2010
(Y)svenska signal kräftor ojoj vad liver är gött
Ulrika916 augusti 2010
Torkade aprikoser, valnötter och mörk choklad!!
Ulrika916 augusti 2010
Och snart lite popcorn!
Josses6 augusti 2010
Skrivet av boz1965 den 5 aug 2010
Jag unnade mig en otroligt lat dag och lät min kompis ta hand om firman. {yawn} (Y)
(Y)Klok man
Josses6 augusti 2010
Var utlånad till en hemtjänst-grupp här i Ö-vik några timmar på förmiddagen och när alla mina uppdrag var avklarade tog jag omvägen via glasskiosken och införskaffade mig en Lakritspuck för smaska på när jag gick upp för backen tillbaka till grupplokalen. Hade ett gudomligt väder här idag.
missmoogie6 augusti 2010
Varit på 60års kalas där de bjöds på kassler och potatissallad!
Till kaffet en massa hembakta kakor och nu väl hemma blir de ett glas rött! {eat}
amoz6 augusti 2010
Jag , eller rättare sagt vi, unnade oss hämtpizzor ikväll eftersom fredagskocken, min man, sitter med foten i luften (en spräckt häl):s
Josses6 augusti 2010
Nu i kväll, popcorn och en god drink
Amika6 augusti 2010
Jag unnade mig att göra frasvåfflor med gräddfil, hackad rödlök, rom och räkor. På några hade jag rökt lax istället för räkor... Så underbart gott.
Sen åt jag en halv kexchoklad ikväll också. :DD
sanma7 augusti 2010
McDonalds till lunch idag!!
Josses7 augusti 2010
En kopp kaffe och en päronsplit medan jag rensade några trattisar och karljohan svampar
Lenkan7 augusti 2010
Tre bitar ur en gammal bortglömd Twist-påse
daniely7 augusti 2010
alldeles för mycket coca cola... o_O
lena47 augusti 2010
Alldeles för mycket kakor och blåbärstårta med marsipan.
Vi har varit på barndop.
matmadonna7 augusti 2010
Idag unnade jag mej att baka egen pizza! Den blev kalasgod! Till det en kylskåpskall bira!
wildlife7 augusti 2010
Längtar ihjäl mig nästan efter nyrökta räkor (men svårt att hitta här i Jämtland...) :)
Men det funkade med lite rökta musslor, lite ost och kex och ett par India Pale Ale från Jämtlandsbryggeriet åxå.... kan hinna med ett par glas vin senare åxå... ;)
smörgåstårta, tårta, kakor, vin, godis fyller 25 mycket främmat & gott
tja, unade och unnade...
MÅSTE äta 1/2 liter gräddglass varje dag så unnade vet jag inte, men det är ju något söt och efterrätt i alla fall...
Muffins med smörkrämsfyllning och lite för mycket kaffe.
(Y)svenska signal kräftor ojoj vad liver är gött
Torkade aprikoser, valnötter och mörk choklad!!
Och snart lite popcorn!
Var utlånad till en hemtjänst-grupp här i Ö-vik några timmar på förmiddagen och när alla mina uppdrag var avklarade tog jag omvägen via glasskiosken och införskaffade mig en Lakritspuck för smaska på när jag gick upp för backen tillbaka till grupplokalen. Hade ett gudomligt väder här idag.
Varit på 60års kalas där de bjöds på kassler och potatissallad!
Till kaffet en massa hembakta kakor och nu väl hemma blir de ett glas rött! {eat}
Jag , eller rättare sagt vi, unnade oss hämtpizzor ikväll eftersom fredagskocken, min man, sitter med foten i luften (en spräckt häl):s
Nu i kväll, popcorn och en god drink
Jag unnade mig att göra frasvåfflor med gräddfil, hackad rödlök, rom och räkor. På några hade jag rökt lax istället för räkor... Så underbart gott.
Sen åt jag en halv kexchoklad ikväll också. :DD
McDonalds till lunch idag!!
En kopp kaffe och en päronsplit medan jag rensade några trattisar och karljohan svampar
Tre bitar ur en gammal bortglömd Twist-påse
alldeles för mycket coca cola... o_O
Alldeles för mycket kakor och blåbärstårta med marsipan.
Vi har varit på barndop.
Idag unnade jag mej att baka egen pizza! Den blev kalasgod! Till det en kylskåpskall bira!
Längtar ihjäl mig nästan efter nyrökta räkor (men svårt att hitta här i Jämtland...) :)
Men det funkade med lite rökta musslor, lite ost och kex och ett par India Pale Ale från Jämtlandsbryggeriet åxå.... kan hinna med ett par glas vin senare åxå... ;)