Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Var har dagens nya recept tagit vägen?

  • segerwitch 15 augusti 2008

    :(Var har dagens 15-08-08 nya recept tagit vägen????(N)

  • Smulpajen 15 augusti 2008

    Ja det kan man undra:o Men kanske beror det på att dom jobbar frenetiskt med vår nya sida?? (Y)Mycket kan hända i teknikens värld:) Ska bli roligt att se den nästa vecka(Y) Alla nya, förhoppningsvis bra förändringar.

  • segerwitch 15 augusti 2008

    (Y):DDen nya sidan är toppen numer(Y)(Y)(Y)

  • Annras 15 augusti 2008

    Jo, nu finns alla dagens recept där! Samt att man lagt in en liten blänkare om en kokbok! Trevligt att slippa titta endast på vinnare från en gammal tävling m m. (L)

  • segerwitch 15 augusti 2008

    :oÄr det bara jag som inte kan se på" alla nya recept"?????Det är bara gårdagens, den14 augusti:(

  • Smulpajen 15 augusti 2008

    Nä, segerwitch, jag ser dom inte heller, bara dom med bild på första sidan. Alla andra är från igår:(

  • segerwitch 15 augusti 2008

    :@Nu vill jag se recepten:@Haha nu har jag användt den lille rolige gubben,hoppas att
    ingen tar illa upp!!!!

  • lennali 15 augusti 2008

    Jag har skrivit ett mail till Lind ang detta. Men det är mycket mer som är tokigt med sökmotorn som jag också har tagit upp. Så det kommer väl att fixa sig, tror jag.

  • Smulpajen 15 augusti 2008

    Skrivet av segerwitch den 15 aug 2008

    :@Nu vill jag se recepten:@Haha nu har jag användt den lille rolige gubben,hoppas att
    ingen tar illa upp!!!!

    Neeej inte tar väl någon illa upp för det! Skulle önska vi hade fler roliga gubbar, eller varför inte gummor att välja på:D(Y)

  • segerwitch 15 augusti 2008

    (Y)(Y)puff

  • currypastan54 15 augusti 2008

    Skrivet av segerwitch den 15 aug 2008

    (Y):DDen nya sidan är toppen numer(Y)(Y)(Y)




    vadå den nya sidan ???????????

    Och var hittar man dagens recept ????? :'(

  • farmoringer 15 augusti 2008

    Ibland får jag upp nya recept ibland inte....Som att spela på roulette verkar det som...

  • segerwitch 15 augusti 2008

    Skrivet av currypastan54 den 15 aug 2008

    Skrivet av segerwitch den 15 aug 2008

    (Y):DDen nya sidan är toppen numer(Y)(Y)(Y)




    vadå den nya sidan ???????????

    Och var hittar man dagens recept ????? :'(



    :(Förlåt jag menade den nya nyhetsbrevet,jag uttryckte mig
    tokigt.:(

  • festmaten 15 augusti 2008

    Jag får inte heller fram dagens recept!!!:(

  • segerwitch 16 augusti 2008

    :'(TRÅKIGT fick inte fram dagens nya recept idag heller????????(N)(N)(N)

  • zonale 16 augusti 2008

    Jag får inte heller upp de senaste recepten, åtminstone inte de utan bild.

  • Smulpajen 16 augusti 2008

    Skrivet av segerwitch den 16 aug 2008

    :'(TRÅKIGT fick inte fram dagens nya recept idag heller????????(N)(N)(N)

    Samma här, bara dom första med bild. De andra är från i torsdags... Kanske ingen som lagt in???:o:Z

  • lennali 16 augusti 2008

    Jag skrev in ett recept utan bild den 15/8, jag tror nog att det finns en hel del recept som är skrivna utan bild efter den 14/8.

    User fungerar inte heller, när jag går in på min user syns inte mina recept som är skrivna den 15 och 16 och söker jag på relevans, kommer mina äldsta recept upp.

    Hubert06 skulle betygsätta och kommentera ett av mina recept, men när hon sökte på recept namnet står det "Din sökning gav inga träffar!".

    Sak samma är det när man skriver in nytt recept och kollar om recept redan finns, då får man också "Din sökning gav inga träffar!". Och sen visar det sig att det just finns ett likadant recept, inte i alla fall men det händer mellan varven.

    Jag har mailat till Lind om dessa problem, men ej fått något svar.
    Lena

  • mariew64 16 augusti 2008

    Jag ser inte heller några nya recept!!!
    Tråkigt men jag hoppas det ordnar till sig!

  • SDMaya 16 augusti 2008

    Jag tror vi får ge oss till tåls nu när de håller på med att fixa nya Matklubben... :p
    Är spänd på hur det kommer att bli(L)

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.