Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Var har dagens nya recept tagit vägen?

  • Okänd 16 augusti 2008

    Jag skrev in 2 nya recept utan bild igår...men de syns inte heller,förutom i mina recept.
    Lade in recept på Dragonfisk och Saftig morotskaka med citronkräm.

  • Smulpajen 17 augusti 2008

    Nu ser man inte recept från varken tors-fred-lörd-sönd under "visa alla nya recept" (N) En förklaring borde vi få:@

  • segerwitch 17 augusti 2008

    Skrivet av Smulpajen den 17 aug 2008

    Nu ser man inte recept från varken tors-fred-lörd-sönd under "visa alla nya recept" (N) En förklaring borde vi få:@


    :@(N)Håller fullkomligt med:@(Y)

  • Lind 17 augusti 2008

    Hej alla!

    Nu är problemet löst och recepten ska synas som vanligt! Vi beklagar att det inte har fungerat, och jobbar på att det inte ska hända igen! Sidan har varit extremt överbelastad de senaste dagarna då vi har fått rekordmånga nya medlemmar och recept, men vi har nya servrar som ska installeras imorgon och då kommer dessa problem förhoppningsvis upphöra.

    Mvh,
    Mikael Lind
    Matklubben.se

  • segerwitch 17 augusti 2008

    Skrivet av Lind den 17 aug 2008

    Hej alla!

    Nu är problemet löst och recepten ska synas som vanligt! Vi beklagar att det inte har fungerat, och jobbar på att det inte ska hända igen! Sidan har varit extremt överbelastad de senaste dagarna då vi har fått rekordmånga nya medlemmar och recept, men vi har nya servrar som ska installeras imorgon och då kommer dessa problem förhoppningsvis upphöra.

    Mvh,
    Mikael Lind
    Matklubben.se


    :D(Y)Tack!(Y):D

  • anluk 17 augusti 2008

    Äntligen(Y):p
    Nu skall jag leta nya recept.

  • Smulpajen 18 augusti 2008

    Skrivet av Lind den 17 aug 2008

    Hej alla!

    Nu är problemet löst och recepten ska synas som vanligt! Vi beklagar att det inte har fungerat, och jobbar på att det inte ska hända igen! Sidan har varit extremt överbelastad de senaste dagarna då vi har fått rekordmånga nya medlemmar och recept, men vi har nya servrar som ska installeras imorgon och då kommer dessa problem förhoppningsvis upphöra.

    Mvh,
    Mikael Lind
    Matklubben.se

    TAck att vi fick svar(Y)

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.