Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Varför???

  • littlejohn 22 juni 2010

    Varför måste jag åka på fökylning nu?{angry-annoyed}

  • SussC 22 juni 2010

    Varför vinner aldrig jag flera miljoner?

  • The_mama97mia 22 juni 2010

    varför jag som tröttast när jag ska vakna?

    och pigg när jag förstår att det är dags att lägga sig...

  • Josses 22 juni 2010

    Varför tar aldrig tvätthögen slut fast man har tvättat tomt i alla tvättkorgar?

  • Josses 22 juni 2010

    Varför är det alltid roligare att sitta här framför datorn och kolla in MK:s sidor än att sätta sig och vika bort en hög med ren tvätt?

  • Lailaaa 22 juni 2010

    Varför går solen i moln när jag precis lagt mig för att sola?{question}

  • Amika 23 juni 2010

    Varför ilar det så fruktansvärt när man ska borra hos tandläkaren?? Trots bedövning!!
    Tandläkare.... {weep}:x

  • pigasmat 23 juni 2010

    {kissing}
    Alla vill ha något gott ibland.


    Skrivet av mama97mia den 14 jun 2010

    Varför har alla bantningssiter en massa recept på kakor och tårtor?? :p

  • pigasmat 23 juni 2010

    Skrivet av mama97mia den 15 jun 2010

    ... varför är min garderob full med kläder men jag hittar aldrig ngt att ta på mig?

  • boz1965 23 juni 2010

    Varför hånler alltid lösgodishyllan åt mig när jag har bestämt mig för att hålla igen?

  • jenkar 23 juni 2010

    varför kan vissa människor i stort sett bete sig hursomhelst men ändå ha massor av vänner??

  • jenkar 23 juni 2010

    Skrivet av redd den 16 jun 2010

    Varför innehåller recepten i tidningar etc. alltid minst en ingrediens som kräver en tripp till butiken?


    detta har jag också funderat över många många gånger... så otroligt irriterande... t:ex kryddor.. har hundratals kryddor som jag kanske bara använt 1-2 ggr men som jag antagligen köpte för att kunna göra ett visst recept...

  • jimboz 23 juni 2010

    Varför ska livet vara så komplicerat för ?

  • SussC 23 juni 2010

    Varför är barnen så fruktansvärt morgonpigga?

  • AnnaLenaN 23 juni 2010

    Skrivet av familjenlundin den 18 jun 2010

    Varför visas bara skitdåliga reprisprogram på tv:en under sommaren?




    Kanske för att man just har semester och inte ska sitta å glo på dumburken sommartid oxå!

  • jimboz 23 juni 2010

    Varför tjänar människor som sitter på röven mer än de som rör på sig ?


    Kan vi inte ändra lite i tråden och låta folk svara på föregående fråga ? Vore kul att höra andras åsikter och vettiga förklaringar :)

  • Josses 2 juli 2010

    Varför går mina 4 semesterveckor så fort när resten av året går i slow motion?

  • boz1965 2 juli 2010

    Varför längtar man till värmen på vintern och till kylan på sommaren?

  • The_mama97mia 7 juli 2010

    varför är allt "utländsk" förtjusande när man är turist, men inte lika trevligt hemmavid?

  • lena4 8 juli 2010

    Varför växer ogräset fortare än det man har sått i landet.

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.