Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Varför???

  • Amika 3 augusti 2010

    Varför är jag alltid som mest hungrig när jag inte har något gott hemma?

  • mrboy 3 augusti 2010

    varför har alla snygga brudar så jävla fula killar:))

  • sikaal 3 augusti 2010

    Skrivet av mrboy den 3 aug 2010

    varför har alla snygga brudar så jävla fula killar:))


    De vill kanske inte ha konkurens? *Asgarv* >:D

  • Amika 3 augusti 2010

    Skrivet av mrboy den 3 aug 2010

    varför har alla snygga brudar så jävla fula killar:))


    För att väldigt många killar som är "snygga" har en sjukt dålig attityd.
    Om jag får välja, så litar jag hundra gånger hellre på en kille med ruffigt utseende och hundra tatueringar, än en kille som ser ut som en stockholmsbrat med märkeskläder och vattenkammat hår...

    (redigering= glömde skriva min "varför...") :)

    Varför kommer alla bromsar och biter precis när man klipper gräset??

  • miramamman 3 augusti 2010

    Varför är det så mycket arbetsdag kvar när man vill gå hem.{curse}

  • Tussilago_Flikkan 3 augusti 2010

    Varför innehåller ALLA müslisorter russin??! Finns inte en enda sort, förutom de naturella, som inte innehåller russin eller annan torkad frukt.

    Är det förmycket begärt att något snällt müsliföretag tar fram en osötad müslisort med nötter i? Får fortsätta blanda ihop min egna müsli sålänge..

  • charlottat 3 augusti 2010

    Skrivet av Tussilago_Flikkan den 3 aug 2010

    Varför innehåller ALLA müslisorter russin??! Finns inte en enda sort, förutom de naturella, som inte innehåller russin eller annan torkad frukt.

    Är det förmycket begärt att något snällt müsliföretag tar fram en osötad müslisort med nötter i? Får fortsätta blanda ihop min egna müsli sålänge..


    Ja men eller hur!!! Hur svårt kan det vara att ta fram en nyttig musli med lite goda saker i UTAN att slänga i en massa russin?

  • lena4 3 augusti 2010

    Skrivet av Tussilago_Flikkan den 3 aug 2010

    Varför innehåller ALLA müslisorter russin??! Finns inte en enda sort, förutom de naturella, som inte innehåller russin eller annan torkad frukt.

    Är det förmycket begärt att något snällt müsliföretag tar fram en osötad müslisort med nötter i? Får fortsätta blanda ihop min egna müsli sålänge..


    VARFÖR

    Varför testar du inte den här .??????
    Hur gott och enkel som helst.

  • lena4 3 augusti 2010

    Skrivet av lena4 den 3 aug 2010

    Skrivet av Tussilago_Flikkan den 3 aug 2010

    Varför innehåller ALLA müslisorter russin??! Finns inte en enda sort, förutom de naturella, som inte innehåller russin eller annan torkad frukt.

    Är det förmycket begärt att något snällt müsliföretag tar fram en osötad müslisort med nötter i? Får fortsätta blanda ihop min egna müsli sålänge..


    VARFÖR

    Varför testar du inte den här .??????
    Hur gott och enkel som helst.


    Mussli

  • hansdotter 3 augusti 2010

    Varför kan jag inte riktigt förstå det här med att rymden är oändlig och fortfarande expanderar???

  • hansdotter 3 augusti 2010

    Varför är alla kläder jag vill ha för dagen alltid i tvätten just den dagen?

  • Josses 3 augusti 2010

    Varför är det så svårt att komma på en bra fråga just nu?

  • boz1965 3 augusti 2010

    Varför kan jag inte...

  • boz1965 3 augusti 2010

    ...avsluta den här meningen?

  • maxxess 3 augusti 2010

    Varför är många elektroniktillbehör så invävda i plast att man måste ha en sax för att öppna dem?
    Varför skall ett litet minneskort kräva skärverktyg?

  • Amika 3 augusti 2010

    Varför är alla leksaker i kartong dessutom vara inplastade för att sen vara fast surrade i bakstycket för att sen vara fastklistrade OCH fasttejpade?? Ungen hinner ju nästan bli ledsen innan han får den att leka med...

  • Amika 4 augusti 2010

    Varför kan jag aldrig sova..? {disapointed}

  • irrevirre 4 augusti 2010

    Varför är alltid skånska fiskmåsar hysteriska medans de i andra länder håller "truten" .... :-(

  • Maggsan 4 augusti 2010

    Skrivet av Tussilago_Flikkan den 3 aug 2010

    Varför innehåller ALLA müslisorter russin??! Finns inte en enda sort, förutom de naturella, som inte innehåller russin eller annan torkad frukt.

    Är det förmycket begärt att något snällt müsliföretag tar fram en osötad müslisort med nötter i? Får fortsätta blanda ihop min egna müsli sålänge..


    Underbart... håller med dig fullständigt...

    VARFÖR är varför en så bra motfråga??

  • Marre73 4 augusti 2010

    ...varför är det alltid slut på en viktig ingrediens när man kommit igång med bakningen?(N)

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.