Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Vinter

  • LaJefa 22 november 2008

    Här lyser snön med sin frånvaro...och lär nog fortsätta så. Jag tycker det är fruktansvärt vackert med snö, men jag tycker inte om kylan. Sist jag såg snö var jag hos min faster och min mamma i Ångermanland...snart tre år sen.
    Här har vi haft ett underbart "vinterväder" idag. Sol, blå himmel och ca 20-22 grader varmt.
    Hoppas att det blir lika fint imorgon för då ska vi ha en stor hästshow på stallet som avslutas med stor BBQ.
    (Y)(Y)(Y)(Y)

  • festmaten 22 november 2008

    Varit minusgrader och snö hela dagen! Sol o klar härlig luft!!! Jag önskade att det skulle vatit 1:a advent, så jag fick plocka fram ljusstakarna!!!! Men jag bakade lussekatter istället, såblev det lite julkänsla i alla fall.

  • evaldo 22 november 2008

    Här i Norrköping är det just nu ca -2 º kallt och gråkallt.
    Ingen snö men inte långt ifrån.
    Jag hatar vintern.:@(N):'(:(

  • systeryster 24 november 2008

    I Gävle har vi fått del av snöstormen över upplandskusten och jag har pulsat hela dagen på vägar som inte hinner snöröjas,Var ut och sopade av bilen i morse och satte i motorvärmaren, men på en timme syntes det inte ens att jag försökt få bilen snöfri.Nu är vintern här på riktigt.
    Få se hur Anders spår på söndag blir det slask kanske snön står sig över jul.:D

  • Ekorrungen 24 november 2008

    Här har vi snö, massor:'( Blir såå trött på denna årstiden. Eftersom jag har svårigheter å komma ut på vintern, är det väldigt tröttsamt! Haaaatar verkligen denna årstid, snö å halka, men tyvärr finns det inte nåt jag kan göra(N) Minusgrader och snöat hela danQ

  • lillawe 24 november 2008

    Tänk positivt!! Snart så kommer våren....

  • Lotten_J 24 november 2008

    Sådärja nu har snön kommit, det blev nog 1 dm skulle jag tro. Så nu räcker det tycker jag....och inget regn tack :@ sen tycker jag snön kan försvinna i slutet på februari, då är jag less :p

  • Iansson 24 november 2008

    Här i götet är det bara ett puderlager med snö men jag hoppas på mer!!!:D

  • The_mama97mia 24 november 2008

    Vi har fått rejält med snö. Jag håller med Evaldo ovan, jag gillar INTE snö, men det är för att jag måste köra bil till o från jobb.
    Ungarna blev jätteglada. Pulkabacke o åkning har dom inte varit bortskämda med här i Södra Sweden.
    Men jag för min del försöker tänka positivt. Det brukar töa bort till midsommar... *ler*

  • busan37 24 november 2008

    Vi har också fått lite snö, några millimeter bara men det är smällkallt. Gillar inte heller vintern, har lång väg att köra till jobbet så det är inte alls kul nu när det är snöigt och halkigt (N)
    Vill ha vår

  • farmoringer 24 november 2008

    Skrivet av Lotten_J den 24 nov 2008

    Sådärja nu har snön kommit, det blev nog 1 dm skulle jag tro. Så nu räcker det tycker jag....och inget regn tack :@ sen tycker jag snön kan försvinna i slutet på februari, då är jag less :p


    Tänk att jag håller helt med du. Är nöjd nu. Räcker absolut...

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.