Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Sommarlåt - favorit???

  • busan37 25 juni 2008

    Summer of 69 är ju jättebra. Jag brukar säga att han har skrivit den till mej eftersom jag föddes då. :p

  • sme 25 juni 2008

    Sommartider (Y)(Y)(Y)

  • Evia 25 juni 2008

    Sunshine reagge

  • klockargarden 25 juni 2008

    Summertime med Janis Joplin(Y)

  • Lilljeppe 26 juni 2008

    Jag gillar alla sommar låtar som spelas. Då menar jag de som alltid spelas varje sommar som tex sommaren i city osv. Då kan jag vrida på ljudet och sjunga med.:p

  • Evia 26 juni 2008

    Sommaren är kort med Tomas Ledin

  • Evia 1 juli 2008

    Idas sommarvisa

  • Teareyes 2 juli 2008

    Alla låtar med NOICE ger mig sommarkänsla!
    Och är det party-sommar vi pratar om, ja då blir det Tiny Tunes-skivan med Millencollin!! Då går jag verkligen loss!! (Y)

  • Kickan-62 2 juli 2008

    En dag i Juni ( Lasse Berghagen)

  • Mozarella 2 juli 2008

    Skrivet av zudette den 22 jun 2008

    Minns ni Rytmen av ett regn med Millas mirakel - den är sommar för mig och jag blir fortfarande glad när jag hör den! Kommer ni ihåg frisyerna och modet! Kolla här;

    http://www.youtube.com/watch?v=2dZu2tIYQvI&feature=related



    Håller med zudette!

    Detta är absolut sommar för mig. Hörde den för ett tag sedan i radio och fick samma känsla som när man var yngre och lysnnade på sommartoppen ( tror jag programmet hette?)

  • irrevirre 2 juli 2008

    Skrivet av Kickan-62 den 2 jul 2008

    En dag i Juni ( Lasse Berghagen)


    JAA! Den bästa allsången!
    "han tog av sig sin kavaj, sparka av sig båda skorna och se´n spotta han ut snuset, sa min sköna får jag lov. Hon var vacker han var stolt, rak i ryggen som en fura. Det var sommar, det var glädeje och man dansade och sjöng........ trallalalalaltrallalalaaa................

  • alegnile 2 juli 2008

    Born in the Usa med Bruce Sprigsteen och en kall öl det är sommar för mej

  • Evia 4 juli 2008

    Summernights från Grease

  • Poppie 15 juli 2008

    Jag tror, jag tror på sommaren (Mats Olin)

  • jas65 15 juli 2008

    Fånt jag en körv så hoppar jag i älva i köpperberg tycker jag inte är en sommar låt.

  • rasine 5 augusti 2008

    sommartider

  • Annras 5 augusti 2008

    Åh, tänk bara på Evert Taube!

    Kom i min famn, Calle Schewens vals, Sjösala vals, Blå anemonerna, Dansen på Sunnanö ....... ja, man kan räkna upp hur många som helst!

  • MammaIrene 9 augusti 2008

    Ja, Evert kör vi mycket med här också, är ju liksom en del av Bohuslän som jag bor , hans texter kommer ju härifrån........
    Inbjudan till Bohuslän är ett måste när man har samankomster i sommartider!(Y)

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.