Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Handla sprit på nätet

  • peterwallensson 28 september 2008

    Skrivet av rhg den 30 aug 2008

    Våran sprit hamnade hos tullen, vi fick den efter ca 2 år efter att vi betalat skatt. Aldrig att vi köper på nätet igen (N) :@


    jo, men nu kan du köpa på www.CIGARETTHUSET.SE utan att få den beslagtagen av tullen. Det är ett EU företag plus att tullen NUMERA INTE tar ciggen.

    270 kr för mina Prince, OJ VAD BILLIGT!

  • peterwallensson 28 september 2008

    Skrivet av rhg den 30 aug 2008

    Våran sprit hamnade hos tullen, vi fick den efter ca 2 år efter att vi betalat skatt. Aldrig att vi köper på nätet igen (N) :@


    jo, men nu kan du köpa på www.CIGARETTHUSET.SE utan att få den beslagtagen av tullen. Det är ett EU företag plus att tullen NUMERA INTE tar ciggen. (H)

    270 kr för mina Prince, OJ VAD BILLIGT! (Y)

  • festmaten 28 september 2008

    Vi har ju nära till Tyskland, självklart åker vi dit.Halva priset!
    Jag skulle mycket väl kunna tänka att köpa via internet, men jag är skeptisk mot att lämna ut mitt kontokortsnummer överallt.

  • malindavid 28 september 2008

    Skrivet av kalasmad den 28 sep 2008

    Vi har ju nära till Tyskland, självklart åker vi dit.Halva priset!
    Jag skulle mycket väl kunna tänka att köpa via internet, men jag är skeptisk mot att lämna ut mitt kontokortsnummer överallt.


    Använd e-kort så behöver du inte oroa dig. Swedbank har den smarta funktion och det har säkert de andra bankerna också.

  • festmaten 28 september 2008

    Skrivet av malindavid den 28 sep 2008

    Skrivet av kalasmad den 28 sep 2008

    Vi har ju nära till Tyskland, självklart åker vi dit.Halva priset!
    Jag skulle mycket väl kunna tänka att köpa via internet, men jag är skeptisk mot att lämna ut mitt kontokortsnummer överallt.


    Använd e-kort så behöver du inte oroa dig. Swedbank har den smarta funktion och det har säkert de andra bankerna också.


    Tack för tipset! Jag skall kolla upp det mer.

  • bernit 28 september 2008

    Jag köper min sprit och mitt vin på Systemet - vill säga att de har den högsta kvaliteten man kan önska, även på billiga vinsorter

  • festmaten 29 september 2008

    Skrivet av bernit den 28 sep 2008

    Jag köper min sprit och mitt vin på Systemet - vill säga att de har den högsta kvaliteten man kan önska, även på billiga vinsorter


    Tror du verkligen att erkända vinodlare o vintillverkare skulle smutskasta sitt eget namn genom att leverera sämre vin till Borderdshop i Tyskland än till systembolaget i Sverige???
    Ända skillnaden om du köper samma sort på båda ställena, det är priset!

  • chrisq 4 februari 2011

    (Y)puffar

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.