Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Matberedare / Assistent/Mixer Mat analfabet behöver hjälp

  • Fiona 14 maj 2009

    Skrivet av jimboz den 13 maj 2009

    Skrivet av Fiona den 13 maj 2009

    Skrivet av jimboz den 13 maj 2009

    Min stora dröm är en Kitchen Aid...När jag får råd eller om Tomten har blivit extremt snäll så kanske det blir en sån :)

    Röd ska den va !


    Min ska vara svart, den svarta med "glitter" i :p
    Men så bakar jag inte massa bröd heller, utan ska mest ha den till pajdeg, smet och liknande :D:D
    Skulle jag ha en till bröd, hacka och skiva osv tittar jag efter något annat!


    Ok Färgen är väl inget jag blir tokig av ..Får jag bara en som funkar så får den gärna vara postiljon grön...Men det fina med denna leksak är att man kan köpa till en massa lullull..Glassmaskin tillbehör och lite annat smått :)
    Sen lyser det lyx om denna apparat..Alla kockprogram utanför Svedala använder en Hells kitchen (Kitchen Aid)

    Själv lev jag frälst för ca 8 år sedan (drygt) när jag utbildade mig till konditor o vi hade en där (hade även en kenwood som jag gillade oxå, men inte lika mycket).
    I denna lilla underbara maskin kan man göra allt utom bröd och vetedegar - något som passar mig perfekt!
    Sen att designen är underbar är bara ett plus för mig som är lite estetnörd :D:D

  • jimboz 14 maj 2009

    Oj då !
    Konditor, Då blev jag helt plötsligt din allra bästa kompis
    :p:p

  • Olex2001 26 augusti 2009

    Ta en titt på www.assistent.nu! Såg att de släppt en helt ny version av klassikern Assistent. Nu är den lika snygg som KA tycker jag och funkar dessutom att baka med. KA är väl mest en designpryl, medan Assistent även går att baka med. :D

  • Fiona 26 augusti 2009

    Skrivet av jimboz den 14 maj 2009

    Oj då !
    Konditor, Då blev jag helt plötsligt din allra bästa kompis
    :p:p


    hehehe jasså?
    Ja, vänner behöver man alltid fler av! :D:p

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.