Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Vad tycker ni om "Matklubben"?

  • jas65 6 juli 2012

    Av mig så ger jag matklubben en 6 pgr av sök motorn.

  • zizzi01 18 juli 2012

    Matklubben är ett jättebra forum om man letar spännande nya maträtter och man får tips från andra medlemmar. Toppen, en 10:a {dance}

  • Vetebullen 18 juli 2012

    Håller med ovan. En 10:a från mig också (L)

  • matiz123 19 juli 2012

    HALLÅ! SKRIV LITE MER HÄR!;)

  • DoctorWho 21 juli 2012

    Skrivet av Scooby-Doo den 25 jun 2012

    10 från mig! Gäller både recepten och forumen.
    Jag har blivit mycket mindre petig med maten tack vare medlemmarna här. Förr var kinesisk mat konstig, nu har jag tom köpt en kokbok med kinesiska rätter skriven av en kinesisk kock! Tack MK!!!


    En undran, varför finns det inte ett alfabetiskt register över alla godkända recept? Vi medlemmar har ju ett alfabetiskt register i våra kokböcker här på MK.

  • Countrygirl 22 juli 2012

    Skrivet av Erajscha den 30 jun 2012

    Jag ger Matklubben en 7:a.

    Det som är på plussidan: Många trevliga hjälpsamma medlemmar, stor variation på recepten, den personliga kokboken,

    Det som är på minussidan: receptsökfunktionen, mycket trams (lektrådar) i forumet, forumets funktioner/utformning (känns lite 90-tal att man måste kunna html-taggar för att få något annat än oformaterad text)


    Håller absolut med till fullo! Saknar dessutom en app.

    {cowboy}

  • chrisq 22 juli 2012

    {laugh}får 4 i betyg av mig men har ju så mycket att jämföra med

  • Yooshiin 23 juli 2012

    9/10 från mig. :)

    Använder mig ofta av MK då här finns det mesta inom all sorters mat!
    Bästa är nog kommentarerna folk skriver på recepten,
    de underlättar på något sätt att få en verklig bild av "rätten". :)

    -1 va för bildkvalitén på många bilder som blir så suddiga
    så man inte ens kan se vad det är när man förstorar de. :P

  • woopi 24 juli 2012

    Självklart en 10a går ofta in när jag behöver ett recept och fantasin tryter.:)

  • barabbas 24 juli 2012

    Jag tycker att det blir 10 jag hittar allt jag behöver har själv lagt in många recept.(Y)(Y):DD

  • DoctorWho 2 augusti 2012

    Godkännarna får också en 10:a av mig. Recept som blev skrivna för mindre än 5 timmar sedan är redan godkända. Otroligt snabbt!

  • Kakan1986 2 augusti 2012

    9 av mig

    Det enda minus som jag tycker är att man inte kan spara egna kommentarer i sin kokbok när man testat recept, om man t ex använder ett ursprungsrecept men vill prova igen fast lägga till eller ta bort något, sen håller jag med andra om att sökfunktionen inte är så bra.

    Tycker också att man kan undvika sånt man inte gillar istället och inte haka upp sig på sånt man anser är "trams". Många är medlemmar här även för att hitta vänner med samma intressen, precis som vilket forum som helst, vilket jag tycker är jättebra!

  • _Kockfan_ 18 augusti 2012

    8
    -1 på grund av alla gnälliga människor här inne
    - 1 för att det ibland är j--- ligt svår att få sitt recept godkänt .

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.