Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Klagomål

  • bernit 8 maj 2008

    Skrivet av molgan den 8 maj 2008

    Varför tar inte matklubben.se större ansvar för dessa frågor, de kommer upp om och om igen?



    Förmodligen för att inte ställs till Matklubben utan istället tas upp i tråden för allmän debatt !!!

    /BÅ :p

  • frucaos 9 maj 2008

    Skrivet av Ullis1 den 8 maj 2008

    Jag vill inte klaga på något egentligen.
    Jag förstår mycket väl regler och direktiv när det gäller att skriva in recept rätt och hur de ska se ut osv...även om jag också tycker mig märkt en viss skillnad i hur receptet ska se ut när olika personer godkänner det.

    Men det jag vill säga är att sedan jag gick med i Matklubben (mars-08) så har jag gått upp ett par kilo i vikt. :o
    Är det bra eller dåligt?! :) :p


    Hm, det beror väl på vad din utgångsvikt var det! Det kanske ligger något i det någon sa tidigare om att det är rätt många "feta" recept som ligger inne här... men så är det ju gott då!

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.