Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Långsam sida på matklubben.se?

  • grill 3 oktober 2008

    Jag har fått 2 st nyhetsbrev i dag??

  • zonale 3 oktober 2008

    Nyhetsbrev har jag inte fått men jag upplever det som mer frustrerande med segheten och svårigheten att komma in, bläddra bland sidorna och allt det där som de flesta av er känner till. Så den nya servern är efterlängtad!!

  • elpatron 8 oktober 2008

    Vafan får inte jag mina nyhetsbrev för (N) :@ :( :'( :o :Z

  • elpatron 8 oktober 2008

    Skrivet av kafferasten den 3 okt 2008

    (H) Segt, javisst, men idag fick vi som är medlemmar ett mail om just detta och varför. Jag kan förstå det med så många nya medlemmar varje vecka. Kanonkul att så många vill vara med här.
    Själv har jag inte varit medlem så länge, men verkligen fått respons på det jag lagt in här.
    En sak undrar jag verkligen .. När jag fick mitt nyhetsbrev idag så tyckte jag det var lite konstigt, då jag läste om de mest sparade recepten i veckan. Mitt mailinkast fylls var dag med massor som sparat mitt recept på FLYGANDE LOTTA och det fanns inte med bland de mest sparade.
    Som sagt tycker det är lite märkligt, då de mest sparade inte alls är så många på var och en.
    Hur det här går till vet jag inte, men konstigt är det.
    Ha de gott.. o tack alla som förgyller Matsidan med så många läckra recept på både mat och bakverk.
    Det blir säkert mindre seghet framöver(Y)
    Tjingeling/Pialotta


    De där tycker jag oxo är skumt + att man kan inte söka på de mest populära receptet heller (N), alltså de som är mest nersparade totalt. Man borde ju kunna få se statistik på det oxo, samt att kunna söka de som sparats mest genom tiderna. Jag har mailat MK om detta o gett flera förslag men inte fått ngt svar ens om det tyvärr :(

  • Lotten_J 8 oktober 2008

    Nåt fel är det ju när man inte kan få till detta problem med långsam sida...detta är ju inget nytt :@ det kan funka bra något kortare tag men sedan är det samma visa igen.....Vart sitter det fast undrar jag :o

  • festmaten 8 oktober 2008

    Kolla på fliken Hem och Nyhetsbrev vecka 40

    Där lovar Lind oss att det skall bli bättre tider!!!
    Så det är väl bara att vänta...............:'(

  • elpatron 11 oktober 2008

    Nu har jag fått nog. Kom inte in på sidan på 6 timmar från igår kväll och inatt. Det gick inte hur jag än försökte på alla sätt.
    Nu byter jag till www.kokaihop.se
    Har kollat runt där lite några ggr och den sidan är inga problem med, ägaren skriver i forumet och har bild på sig och är hjälpsam, policy med bilder har dom oxo.
    Har upptäckt att det är för mycket tjafs här och konstiga saker hit och dit. Kanske bara temporärt men främsta anledningen är sidans katastrofhastighet och att man ibland inte kan komma in på flera timmar. Det är tillräckligt för mig, så jag tackar för mig. Kanske vi ses på www.kokaihop.se
    Jag behåller min profil här så länge, ifall ett mirakel kommer ske :Z

  • annelieberggren 11 oktober 2008

    :@ jag håller med dig.... synd bara att kokboken är svår att ta med sig :( i dag är det massa problem, höll på 20 minuter innan jag kom in. ska kolla in sidan kanske jag går över jag med....

  • segerwitch 11 oktober 2008

    :@Botten!!det tog mig en timma för att komma in, dåligt! trode det skulle bli bättre med det nya????(N) Var är de ansvariga????fixa Mk eller förlora medlemmar!(N)(N)

  • elpatron 11 oktober 2008

    Skrivet av annelieberggren den 11 okt 2008

    :@ jag håller med dig.... synd bara att kokboken är svår att ta med sig :( i dag är det massa problem, höll på 20 minuter innan jag kom in. ska kolla in sidan kanske jag går över jag med....


    Kokboken är lätt att ta med. Du kan ju ladda ner hela din kokbok som en pdf-fil till din dator. Sen är det ju bara att klippa och klistra in det dit du vill.
    Gå in på din kokbok och klicka på knappen "ladda hem kokboken" sen klickar du på länken "Klicka här för att ladda hem min kokbok" på den sidan som kommer upp och voilá, allt finns på din dator där du sparade det :)

  • annelieberggren 11 oktober 2008

    Håller på ladda över mitt nu... så blir det ingen bättring far jag ochså.... här är det ju :Z

  • Bowmore 11 oktober 2008

    Förstår er väldigt väl....bara synd att det ska behöva bli så....känns nästan som om MK struntar i vilket...men det får man väl hoppas att de inte gör....eller...

  • elpatron 12 oktober 2008

    Som ett brev på posten så hände följande ikväll:

    Ikväll hade jag 3 frågor och två förslag om saker på www.kokaihop.se, kl 2 inatt fick jag svar från ägaren själv, svar på alla frågorna + att han tyckte mitt ena förslag var så bra så han ska fixa det så fort det går. Han var bara tacksam för att jag skrev och "tyckte" och gav förslag. DET är seriositet och lyssnad :)
    En av frågorna hade han inte tänkt på själv, så jag löste ett problem för honom utan att ngn av oss visste det innan. Så det skulle fixas oxo.
    Där ser man vad en konversation kan göra när ngn lyssnar.

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.