Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Ny bakgrund? :)

  • delikat 4 maj 2008

    Jag har aldrig ens tänkt på att det är snöflingor, så mig stör bakgrunden inte. Varför inte byta litet färger, till gult och grönt, så vips... är det maskrosor på en gräsmatta i stället... Men det är garanterat inte lika behagligt för ögonen!

  • zonale 5 maj 2008

    Har ni sett alla medlemmar att vi har fått en ny bakgrund?? Blommor den här gången. Tack Matklubben:)(Y)

  • frucaos 5 maj 2008

    Jag såg precis den nya - frågan är hur länge den har varit där och hur blind jag är egentligen...
    Fint i alla fall, somrigt och trevligt.:)

  • zonale 5 maj 2008

    Blommorna kom i alla fall hos mig någon gång under eftermiddagen idag.

  • pia61 5 maj 2008

    Jag hade aldrig lagt märke till att det var snöflingor innan som bakgrund. Idag när jag satte igång datorn såg jag direkt att det var BLOMMOR, vá fint!(Y)
    Måste ha kommit idag? Tjusigt värre! :D

  • monac 5 maj 2008

    ja vad fint ringblommor/prästkragar...!:D

  • 5 maj 2008

    Bakgrund ????????......är det liksoooooom grunden till ett bak.....:D:p:):Z:Z:Z:Z:Z:Z

  • tulipan 5 maj 2008

    nämen kolla... jag fick åxå syn på blommorna.. ja se bakgrundsnisse han e snabb han med allas önskemål :P

  • delikat 6 maj 2008

    Va då ny bakgrund? Här är det fortfarande snöflingor, så långt ögat kan nå!

  • Wombat04 6 maj 2008

    Här också! Vintern har fortfarande inte rasat ut bland VÅRA fjällar ...

  • Ullis1 7 maj 2008

    Vackra blommor som bakgrund!!! :D Så fiiint det blev! (Y)

  • stinta 7 maj 2008

    jättefint(Y)
    Fast ska jag vara ärlig har jag aldrig tänkt på vad som har varit som bakgrundsbild.

  • farmoringer 7 maj 2008

    Jag var tvungen att klicka på uppdatera för att få se blommorna i stället för flingorna..

  • Kicki8 7 maj 2008

    Nu ikväll är det blommer här också(Y)

  • Prima 9 maj 2008

    Åh vad fint, blommor änteligen!

    Nu ska jag ut o sätta mej i solen.... har längtat hela veckan lång innifrån klassrummens skugga... Ljuvligt ska det bli!!!! :)

  • delikat 9 maj 2008

    ... och här är det fortfarande snöflingor... :(

  • Prima 9 maj 2008

    Skrivet av delikat den 9 maj 2008

    ... och här är det fortfarande snöflingor... :(


    Va konstigt!! Har du startat om datorn sen "sist"... provat att trycka F5 (uppdatera sidan)!?

    Det borde ju vara lika för alla!!? Hm...

  • Glitterfia 9 maj 2008

    Skrivet av delikat den 9 maj 2008

    ... och här är det fortfarande snöflingor... :(



    Prova att uppdatera med knappen F5

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.