Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Blossa '11

  • Bumbis 27 november 2011

    Tacka vet jag vanlig traditionell starkvinsglögg, jag tyckte inte om årets.

  • asasto 27 november 2011

    Det är väldigt skilda åsikter angående årets årgångsglögg en del älskar den andra hatar den. Vill man ha traditionell glögg gillar man dock ofta inte när det smaksätts med kaffe, choklad, lakrits etc. Själv vill jag ha traditionell glögg så jag köpte Biskopens blandning, men gamla vanliga blossa glöggen som finns året runt är ju bra den med. Glöggen med chili i var dock ganska god annars gillar jag inte konstiga smaksättningar, älskar ju lakrits men lakritsglöggen känns ändå fel och smakar inte glögg för mig.

  • mkml 27 november 2011

    jag ska bjuda på glögg på lördag och om 2011 glöggen finns så blir det den annars så får det bli (med lite sorg i hjärtat) den godaste glögg som någonsin gjorts. Mammas egna som hon gjorde för 3 år sen =) blir bara godare ju fler år den får stå...nu är det dock den sista flaskan =(

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.