Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Nu har jag köpt vin på nätet!

  • Steffes 11 maj 2010

    Skrivet av mama97mia den 9 maj 2010

    Skrivet av flabban den 9 maj 2010

    Tack för svaret. Låter väldigt spännande. Återstår att se om man vågar.


    Höörudu, vi kanske skulle fundera på att gå ihop om en beställning till Finspång.


    Inga problem att beställa!
    Har beställt flera gånger nu från doyoulikewine.se
    Bra viner till vettiga priser (:
    Steffe

  • bakakaka 11 maj 2010

    Skrivet av flabban den 10 maj 2010

    Skrivet av bakakaka den 10 maj 2010

    Skrivet av flabban den 9 maj 2010

    Tack för svaret. Låter väldigt spännande. Återstår att se om man vågar.


    Ska erkänna att vi var lite skeptiska första gången vi skulle handla. Men det har aldrig varit några problem de 4-5 gånger vi handlat där.{party}



    Jag vågade, men något gick väl fel, för när jag skulle klicka på länken för att godkänna registreringen som kom till min e-postadress, så gick det inte. Mycket trist. Jag antar att inte du hade några problem i början, eller?


    Har inte haft problem med det eller nåt annat. Ska in med en beställning i kväll, så har vi det till semestern (Y)

  • flabban 11 maj 2010

    Skrivet av bakakaka den 11 maj 2010

    Skrivet av flabban den 10 maj 2010

    Skrivet av bakakaka den 10 maj 2010

    Skrivet av flabban den 9 maj 2010

    Tack för svaret. Låter väldigt spännande. Återstår att se om man vågar.


    Ska erkänna att vi var lite skeptiska första gången vi skulle handla. Men det har aldrig varit några problem de 4-5 gånger vi handlat där.{party}



    Jag vågade, men något gick väl fel, för när jag skulle klicka på länken för att godkänna registreringen som kom till min e-postadress, så gick det inte. Mycket trist. Jag antar att inte du hade några problem i början, eller?


    Har inte haft problem med det eller nåt annat. Ska in med en beställning i kväll, så har vi det till semestern (Y)


    Jag bugar och gratulerar.

  • wildlife 27 juni 2010

    Har beställt några ggr från bodegashop nu och det har funkat klockrent (med 3-4 veckorslev.tid) Jag tror däremot på att sprida riskerna, så jag har beställt bara en låda i taget, och då har frakten kostat ca 220 kr... så med 6 flaskor á 150 kr i snitt blir det ändå bara ca 1100 kr, med andra ord strax över 180 kr / liter... (Y)

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.