Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Bantning, fungerar det på riktigt?

  • mammaellen 26 september 2008

    Där finns Dietister på våra sjukhus, där får du de bästa tipsen och råden om en bra kosthållning.

  • gullun 26 september 2008

    Testa Viktväktarnas points!

  • mammaellen 26 september 2008

    Ja det där med ut och gå det är bästa motionen som finns, jag har en reumatisk sjukdom som gör att jag inte kan gå med stavar mina armar orkar inte och jag kan inte gå jätte fort, men jag går så fort jag kan och jag blir oftast svettig och jag går innan jag ätiti frukost. Jag har gått ner 16 kilo på 7 månader. Så ut i naturen med er, jag plockar också svamp och de dagarna blir det mycket gång, då är jag ute från morgon till kväll. Lycka till.

  • bejofr 26 september 2008

    Har själv velat gå ner i vilt men inte klarat det. Men så i påskas stod jag på vågen och fick en mycket obehaglig blick. Jag la av med godis och allt socker som kan uteslutas. Går i skolan men sen jag kom ut på "praktik" och började använda min kropp mer så har jag gått ner 8 kg, nu har jag stått still ett tag men nu är det ny "praktik" med nya tag. Jag har ca 1 mil till jobbet och får nu cykla då min bil har gått sönder, ska bli kul att se om det gör något.

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.