Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Matupproret. - Skriv på listan DU med.

  • monel 20 april 2008

    (Y)

  • Runan 20 april 2008

    Har skrivit på !

  • marwis 20 april 2008

    Heja!!!(Y)
    Har självfunderat länge på varför det i Sverige är godkänt med ex. glutamat och transfetter när det förbjudits i andra länder. Undra vilka ekonomiska intressen som ligger :@bakom.....

  • bernit 20 april 2008

    skrivit på !!


    /BÅ :p

  • sonja55 21 april 2008

    Även jag har skrivit på !!!!!!!!!! (Y)

  • timmele 21 april 2008

    Jag med, det här behövs verkligen. Så mycket konstigheter som serveras på skolorna, fryst mat och nästan bara halvfabrikat....

  • skensta 21 april 2008

    Ja,nu var det gjort.Självklart att man ställer upp:)

  • enAnnan 21 april 2008

    Även jag skrev på för ett tag sedan. Jag brinner ju starkt för dessa frågor och läser så mycket jag kan och kommer över i ämnet och jobbar på ett sätt med det.
    Har ju en diabetiker i familjen och ser hur viktig maten är och hur viss mat påverkar blodsocker och humör. Skrämmande vad vi stoppar i våra kroppar och våra barn nuförtiden.

  • GodareMat 21 april 2008

    Ingen tvekan här inte, min "påskrift" finns där nu... Och länkning från min egen sajt också, det går ju liksom hand i hand med bland annat mina artiklar här på Matklubben om "Den farliga maten"...

  • nelid 21 april 2008

    Ja,så vart min underskrift också där.
    Det är ju inte klokt att man serverar denna "grismat" till dom som byggt upp våran
    välfärd.
    SKÄRPNING KOMMUNER OCH REGERING:@

  • Bappi 21 april 2008

    Detta var det bästa jag har läst på länge så underskriften blev snabbt påskriven.
    Sen så åkte länken vidare till alla i min adressbok. Tack för tipset (Y)

  • miasvante 21 april 2008

    (Y)(Y) Givetvis är jag med på listan

  • Gunn57 21 april 2008

    (Y) Nu har jag också skrivet på (Y)

  • farmoringer 21 april 2008

    En liten puff ifall nån inte har sett tråden..(Y)

  • 25 april 2008

    :@Skrivet av mrex3m den 20 apr 2008

    Hört talas om Matupproret? Camilla, som startat upproret, var med i Nyhetsmorgon idag och orsakade att fyrans server kraschade av hög belastning när alla tittare ville gå in och skriva på namninsamlingen. Här kan du gå in och läsa mer och skriva på listan:
    http://www.camillasmatuppror.se/

    [/quote Så jäkla bra att du camilla startat matupproret.
    Vad man undrar,, är om dom som sitter & bestämmer hur maten ska vara, & levereras till alla gamlingar, som slitet ett helt liv, ska behöva utstå denna förnedring. SKÄRPNING: FY FAAN. Ni blir väl oxå pensionärer en dag, TÄNK PÅ DET.

  • 25 april 2008

    (L)Nu har jag också skrivit på...

  • 25 april 2008

    Nog är det väl sorgligt att dessa frågor måste väcka debatt. DET ÄR VÄL EN SJÄLVKLARHET ATT ALLA SKALL HA RÄTT TILL GOD O NÄRINGSRIK MAT,UTAN EN MASSA TILLSATSER.
    Jag har nu skrivit på listan och vill tacka Camilla som tagit tag i denna fråga.

  • systeryster 25 april 2008

    (Y)

  • letsdance 25 april 2008

    :D
    Strålande Camilla!
    Jag har jobbat inom omsorg, vård av utvecklingsstörda och så stor inverkan det har på människor att få känna dofter se maten som håller på att lagas, vilka råvaror som används
    ........
    Detta är oerhört viktigt för äldre, för barn och ungdomar
    ja för oss alla
    Marie

  • 25 april 2008

    Även jag har skrivit på!

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.