Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Matupproret. - Skriv på listan DU med.

  • evaldo 18 maj 2008

    Samma här bra tycker jag(Y)

  • PinkLadie 18 maj 2008

    :Z sent ska syndaren vakna...
    Nu har även jag skrivit under
    :p

  • zudette 18 maj 2008

    (Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)

    Visst har du kopierat adressen till matupproret och skickat som en löpeld till alla i din maillista???

    - Det har jag och jag hoppas det det har sprids vidare....

    (Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)

  • Annras 18 maj 2008

    Givetvis har jag också skrivit på!

  • celice 18 maj 2008

    :DHär en till som har skrivit på:D

  • emelieskrypin 18 maj 2008

    Nu har jag också skrivit på! :D
    Vilket bra initiativ av Camilla!

  • UllaC 18 maj 2008

    Arbetar inom hemtjänsten och har med mej färdiglagad mat varje dag till vårdtagarna.
    Det är absolut ingen dålig mat, men den är inte hemmalagad.
    Det var några år sedan man lagade maten hemma hos vt.
    Det är som farmoringer skriver - det är pengarna som styr idag. Jag hoppas innerligt att det blir en ändring!!!
    Jag har med andra ord SKRIVIT PÅ!

  • mrex3m 20 december 2008

    Hitta fällorna om konstlad mat, inför julen

    http://www.aktavara.org

  • ros 20 december 2008

    Skrivet av mrex3m den 20 dec 2008

    Hitta fällorna om konstlad mat, inför julen

    http://www.aktavara.org


    Tack för tipset!

  • majamia 12 februari 2009

    puffar upp tråden inför fredag

  • Pirkko 12 februari 2009

    Jag har skrivit på!

  • dingedongen 12 februari 2009

    Får ni aldrig nog av ert tjat om bättre mat???? Ingen av er som har skrivit kan laga mat efter de kriterier som ni vill uppnå. Lägg bara av.....

  • dingedongen 12 februari 2009

    Får ni aldrig nog av ert tjat om bättre mat???? Ingen av er som har skrivit kan laga mat efter de kriterier som ni vill uppnå. Lägg bara av.....

  • dingedongen 12 februari 2009

    Får ni aldrig nog av ert tjat om bättre mat???? Ingen av er som har skrivit kan laga mat efter de kriterier som ni vill uppnå. Lägg bara av.....

  • dingedongen 12 februari 2009

    För att förtydliga mig lite; Ni påverkas alla av vad som skrivs och visas i media och det är först då som ni slår bakut och skriker i högan sky på mot politikerna att nu får det vara nog. Hade ni aldrig fårr reda på vad som försiggår så hade ni fortsatt leva era liv i total nonchalans!


    MVH MR Dingedong

  • Pirkko 12 februari 2009

    Skrivet av dingedongen den 12 feb 2009

    För att förtydliga mig lite; Ni påverkas alla av vad som skrivs och visas i media och det är först då som ni slår bakut och skriker i högan sky på mot politikerna att nu får det vara nog. Hade ni aldrig fårr reda på vad som försiggår så hade ni fortsatt leva era liv i total nonchalans!


    MVH MR Dingedong



    När skadan är skedd är goda råd sent ute.
    (Kinesiskt ordspråk)

  • Sockerbubblan 12 februari 2009

    Nu har jag skrivit på jag med!

  • dingedongen 12 februari 2009

    Vilken skada e skedd?? Det är NI som skadar oss stackare som tvingas jobba emd skiten som ni vill ha fram!

  • Viooola 12 februari 2009

    Självklart skriver man på, men det är inte klokt att det ska behövas i dagens Sverige(Y)

  • lisbethv 12 februari 2009

    (Y)Så var det gjort

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.