Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Bröllopsenkät

  • jimboz 17 juni 2010

    Det vore jävligt nice att göra om Sthlms Slott till ett riktigt häftigt Hotell, knugen bor ju inte där längre och Livrustkammaren kan ju ändå vara kvar...(Y)

    Man skulle kunna öppna en Ostkällare med vin och annat godis...Priserna ska vara humana och reglerade enligt lag.

    Folkets Slottshotell ska det heta .....

  • MissLo 17 juni 2010

    Jag skall absolut se så mycket som möjligt på TV- Det här är STOOORT , inte bara i Sverige, det är bevakning runt om i världen. Vi bör försöka vara lite positiva och glädjas med brudparet för det är faktiskt fin PR för Sverige. Jag har inte följt med sändningarna som varit hittills på Tv för jag har inte haft den tiden (eller intresset) men bröllopet vill jag verkligen inte missa. Jag är en romantiker och jag kommer säkert att bli rörd och fälla en och annan tår. (L)

  • jimboz 17 juni 2010

    Jag kommer att kika lite när jag har tid, men Danmark och Kamerun spelar på bröllopet så det får bli en väl avvägd afton... Skulle på en 40 års skiva på Lördag men den blev inställd så det kanske blir mer vigsel än jag hade tänkt mig.....

    Det slinker väl nog ner några droppar vigvatten ändå :)

  • The_mama97mia 18 juni 2010

    Skrivet av jimboz den 17 jun 2010

    Danmark och Kamerun spelar på bröllopet


    hoho, vad är det för sorts musik???
    *fniss*

  • boz1965 18 juni 2010

    Skrivet av mama97mia den 18 jun 2010

    ...hoho, vad är det för sorts musik???
    *fniss*


    Vuvuzelaskrän... :DD

  • croxie64 18 juni 2010

    Japp, just ska kika på det...eller på delar av det i alla fall :) Det sänds ju inte på TV här i England så det får bli via nätet och SVT istället.

    Minns fortfarande när kungen gifte sig för exakt 34 år sen i morgon, så man måste ju hänga med :p
    Dessutom, som många redan nämnt, det är ju faktiskt en historisk händelse :)

  • chrisq 18 juni 2010

    (L)19 tim 19 min o vad jag längtar haha{kissing}

  • chrisq 19 juni 2010

    {kissing}{kissing}{kissing}ha en fin dag alla(L)(L)(L)

  • mariec 19 juni 2010

    Min man har lovat laga bröllopsmiddag ikväll, så jag kan njuta framför TV:n {kiss}

  • ros 19 juni 2010

    {snicker}Äntligen ska Victoria få sin älskade Daniel

    Ha det så trevligt på "bröllopsfesten"

  • jimboz 19 juni 2010

    Jag har precis fastnat framför tvn och tittar på bröllopsyran i skrivande stund...Valet av tv kanal var enkelt då jag inte tål Kristian Luuk.

  • ros 19 juni 2010

    {snicker}Vilken trevlig vigsel det var mellan kronprinsessan Victoria och prins Daniel

  • Gnurf 19 juni 2010

    Inte sett en enda minut av detta trams...{doh}

  • chrisq 19 juni 2010

    (L)oj oj oj vad fina dom alla var ett stort lycka till ni är guld värda för sverige (Y)

  • ebbaannamaria 19 juni 2010

    Kolla lite på tv.

  • pia61 20 juni 2010

    Kul med olika tycke och smak...
    Själv satt jag 17 timmar framför TV:n igår!!!

  • sikaal 20 juni 2010

    Skrivet av pia61 den 20 jun 2010

    Kul med olika tycke och smak...
    Själv satt jag 17 timmar framför TV:n igår!!!


    Oj, oj, oj det hade jag inte ens orkat med OS! o_O
    Själv tittade jag inte 17 min ens, men som sagt var, olika tycke och smak!

  • frucaos 20 juni 2010

    Jag såg vigseln - hade vi haft TV hade det säkert blivit mer, men nu smet jag över till grannen för att få med mig så mycket i alla fall.
    Blir nog några resuméer så här efteråt också! Vill ju gärna höra lite av musiken från festen om inte annat - och så har jag hört att Daniels tal till Vickan var väl värt att höra!

    Hoppas förresten att monarkin får leva en stund till - vi har ju trots allt ingen anledning att skämma för vårt kungahus (de sköter sig ju för det mesta bra, jämfört med vissa andra ...)

  • ros 20 juni 2010

    {snicker}Daniels tal var en kärleksförklaring till sin älskade Victoria
    Väl värt att lyssna på på webben

    Vilket fint kärlekspar dom är.

  • Josses 20 juni 2010

    Nu blir det till att bänka sig framför tv och kolla in inspelningen från igår,
    Var på min årliga blomresa till Skellefteå och Burträsk och kom hem lagom till tårtskärningen.
    Men vad Victoria var vacker! Daniel gick inte heller av för hackor.
    De hade i alla fall tur med vädret! Det hade inte vi, regn hela dagen ända till kl 22 när ni kom tillbaka till ö-viks kommun

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.