Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Bröllopsenkät

  • MissLo 20 juni 2010

    Skrivet av frucaos den 20 jun 2010

    Jag såg vigseln - hade vi haft TV hade det säkert blivit mer, men nu smet jag över till grannen för att få med mig så mycket i alla fall.
    Blir nog några resuméer så här efteråt också! Vill ju gärna höra lite av musiken från festen om inte annat - och så har jag hört att Daniels tal till Vickan var väl värt att höra!

    Hoppas förresten att monarkin får leva en stund till - vi har ju trots allt ingen anledning att skämma för vårt kungahus (de sköter sig ju för det mesta bra, jämfört med vissa andra ...)

    Det mesta finns ju på SVTplay men så mycket musik fick vi inte tal del av. Sändningen slutade efter brudvalsen.

  • MissLo 20 juni 2010

    Det var vackert och så underbart romantiskt och Sverige visade verkligen upp det bästa för omvärlden. Kärlekstemat var helt rätt, vi bevittnade verklig, riktig sann kärlek.(L)

  • FruAst 20 juni 2010

    Skrivet av Gnurf den 19 jun 2010

    Inte sett en enda minut av detta trams...{doh}



    Nehej men du är väl totalt oromantisk....
    Förlåt jag vet att det är ett påhopp!

    Förresten, du som är "gymfantiker" borde du inte gilla att en gymägare blir prins av Sverige?(L)

  • cawn 20 juni 2010

    12 timmar framför TVn.Fast till skillnad från de kungliga var det ok att ta kisspaus. Syrran som inte fixar kungligheter i så stor mängd fixa en galamiddag som intogs framför burken.Krustader fyllda med svamp och räkcoktail,små pajer med grönmögelost och päron,sparris med pocherat ägg och hollandaisesås och så hallonlikörmarinerade frukt och bär med myntasockrad grädde.Vi andra satt och snyftade och snöt oss i de servetter ur den officiella bröloppsserien jag köpt.Måtte de leva lyckliga i alla sina dagar.

  • Gnurf 20 juni 2010

    Hahaha...ja varsågod det är bara att hoppa. Jag är ju inte direkt klent byggd...tål nog att hoppas på...;) Men hur får du ihop den logiken? Oromantisk pga ointresse när Sveriges rikaste socialbidragstagare gängar sig...

    Kvinnlig logik!?? >:D

    Skrivet av FruAst den 20 jun 2010

    Skrivet av Gnurf den 19 jun 2010

    Inte sett en enda minut av detta trams...{doh}



    Nehej men du är väl totalt oromantisk....
    Förlåt jag vet att det är ett påhopp!

    Förresten, du som är "gymfantiker" borde du inte gilla att en gymägare blir prins av Sverige?(L)

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.