Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Facebooknörd? Det är jag

  • Annettenn 29 oktober 2008

    Smulan, du lägger ju bara till de vänner du själv vill, vill någon bli vän med dig måste du ju först acceptera detta. Det är en inställning man gör på sin FB, sen svarar inte jag på allt, accepterar långt ifrån allt också.. =)
    Jag försöker själv ha det så att jag bara "addar" de jag kan tänka mig ta en fika med..alltså inte gamla klasskompisar från ettan, som man ändå aldrig pratar med när man träffar de i affären eller så. Känns ju bara konstigt om man ska ha det så tycker jag, så krystat på något vis. Men det är ju bara min privata åsikt såklart! :)

  • Smulpajen 29 oktober 2008

    Skrivet av Annettenn den 29 okt 2008

    Smulan, du lägger ju bara till de vänner du själv vill, vill någon bli vän med dig måste du ju först acceptera detta. Det är en inställning man gör på sin FB, sen svarar inte jag på allt, accepterar långt ifrån allt också.. =)
    Jag försöker själv ha det så att jag bara "addar" de jag kan tänka mig ta en fika med..alltså inte gamla klasskompisar från ettan, som man ändå aldrig pratar med när man träffar de i affären eller så. Känns ju bara konstigt om man ska ha det så tycker jag, så krystat på något vis. Men det är ju bara min privata åsikt såklart! :)

    Ja, du har helt rätt! Men jag tycker det är lite konstigt att man får förfrågningar från helt okända människor som inte har en aning om vem jag är :o Sen kanske det är någon jag "känner" härifrån, men det vet man ju inte eftersom personen har annat namn på fb. Så ibland uppstår ????? Jag är ny och grön på fb, men jag kanske lär mig :D

  • Queenie 29 oktober 2008

    Det är lätt att trycka på "ignorera" om man tycker att man får mycket.

    Själv tycker jag det är otroligt kul med folk från matklubben på facebook, det känns som man lär känna varandra på ett helt nytt sätt. Ta exempelvis Maya här på matklubben, har fått jättebra kontakt med henne på facebook, vilket är jättekul.

  • Geronimo 29 oktober 2008

    Hej ! Jag är inte heller med.
    Det verkar vara heltidsjobb att vara ned i FB.
    Jag tycker inte att Jag har tid, tyvärr!
    -men det låter intressant för dom som hinner med.
    Jag tycker att det är jämt göra att hinna med att läsa och vara med på Matklubben.:D

  • tina62 29 oktober 2008

    Facebook är kul. Man behöver inte svara på allt. Har träffat många, många härliga människor där och hoppas att det blir fler.

    Vem vet kanske blir en facebooks träff till sommaren?

    Någon som vill adda mej så skicka ett pm. Vänner kan man inte få för många av!

  • stinta 29 oktober 2008

    Har varit på FB ca 2 år och är det nägon som vet hur man tar sig därifrån?? Måste man raders post för post?? Tar en himla tid isf. Är det någon som vet?

  • tina62 29 oktober 2008

    Skrivet av stinta den 29 okt 2008

    Har varit på FB ca 2 år och är det nägon som vet hur man tar sig därifrån?? Måste man raders post för post?? Tar en himla tid isf. Är det någon som vet?



    Funkar kanske som en hotmail. Är du inte inne på ett X antal veckor så markuleras din användare!

    Har letat men ej hittat något svar.

  • stinta 29 oktober 2008

    Skrivet av tina62 den 29 okt 2008

    Skrivet av stinta den 29 okt 2008

    Har varit på FB ca 2 år och är det nägon som vet hur man tar sig därifrån?? Måste man raders post för post?? Tar en himla tid isf. Är det någon som vet?



    Funkar kanske som en hotmail. Är du inte inne på ett X antal veckor så markuleras din användare!

    Har letat men ej hittat något svar.


    Tyvärr funkar det inte så. Det är jättesvårt att ta sig ur om man lika en gång har tagit sig dit. Men jag tänkte att jag skulle i alla fall ta bort bilder och alla sk poster men det verkar som jag måste klicka på en och en. Och på två år har det blivit en hel del. Så jag tänkte bara om nån hade ett snabbare tips:p Men tack för ditt tips åxå(Y)

  • Mimmiumea 29 oktober 2008

    Jag finns oxå på Facebook.
    Det finns väldigt mycket att göra där.

  • Smulpajen 29 oktober 2008

    Skrivet av stinta den 29 okt 2008

    Har varit på FB ca 2 år och är det nägon som vet hur man tar sig därifrån?? Måste man raders post för post?? Tar en himla tid isf. Är det någon som vet?

    Jag såg faktiskt någon stans att man kunde avregistrera sig. Men var, det kan jag inte säga :'( Tycker den sidan är rörig att hitta på.

  • Queenie 29 oktober 2008

    Tyckte också det var rörigt i början, och jag har inte varit där så länge ändå, men man vänjer sig mer och mer för varje dag. Helt klart roligare än msn, och faktiskt roligare än matklubben också.

  • enAnnan 29 oktober 2008

    Jag är med såklart! :)

    Väldigt aktiv i omgångar, sedan kan det gå en månad utan att jag loggar in. Men jag har en del vänner utplacerade i olika städer och tycker det är suveränt att ha kontakt med dem och se bilder osv.

  • Queenie 29 oktober 2008

    Sen lite kul att man kan ha kändisar bland vänner, varav vissa faktiskt skriver till en också.

  • ThomasP 29 oktober 2008

    Jag är också med i facebook (Y)

  • systeryster 29 oktober 2008

    Har aldrig testat men nu blev jag sugen att göra det på er rekomendation.:)

  • betsla 29 oktober 2008

    Jag är också inne på Facebook, min dator står på hela dagarna och jag är mammaledig så ni kan gissa hur mycket jag är där... ; )

  • Bowmore 29 oktober 2008

    Stefan Nilsson feel free to add on FB (Y)

  • tina62 29 oktober 2008

    Jag är där med och man lär sej hela tiden!

  • Queenie 29 oktober 2008

    Bara att söka på mig:
    Ingela Engström

    har samma visningsbild som på matklubben

  • TrostaKnyttet 30 oktober 2008

    Katarina Hellström med samma bild som här addar gärna om ni skriver att ni hör till Matklubben.:)

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.