Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Facebooknörd? Det är jag

  • tina62 30 oktober 2008

    Det är bara att söka mej

    Tina Karlsson (Y)

  • Queenie 30 oktober 2008

    Förut höll jag alltid till mer på matklubben, nu är jag mkt mindre på matklubben och betydligt mer på facebook.

  • Jannes71 31 oktober 2008

    Facebook är jätterolig grej. Jag bor i Norge o använder Facebooken mkt. Lätt att hålla kontaketen med gamla kompisar över hela världen o söka up gamla vänner o så. O sedan roligt att chatta o se på bilder. Kramiz.

  • Queenie 31 oktober 2008

    Tyvärr hittar man ju inte vissa gamla vänner, de kanske inte ens har Facebook, eller så har de nytt efternamn och då är det inte lätt.

  • xwomen 31 oktober 2008

    Hej! Jag finns också på facebook. Har varit med i snart ett år, har just nu fastnat för owned. (Där man köper bilder av varandra för "falska" pengar. )
    jag har alldelens nyss blivit medlem på den här sidan men den verkar jättebra. Ikväll ska jag bjuda på mashmallowpaj, det ska bli spännande!

  • Queenie 31 oktober 2008

    Owned. Något jag missat helt ...

  • SDMaya 1 november 2008

    Skrivet av Queenie den 1 nov 2008

    Owned. Något jag missat helt ...


    Åhhh.. Nej!
    Nu kommer hon inte bara ha en som husdjur... ASG!
    Kram på dig Pingelan ;)
    See you later on FB, time to paint now!

  • Queenie 1 november 2008

    Jag kanske har owned ändå ... Finns ju så mkt. *förvirrad*

  • agaleb 6 november 2009

    Facebook är lite rörigt i början, men där liksom här blir det ett naturligt forum till slut och det allra bästa är att man kan välja sina vänner och den information om dig och din person som skall visas. Och detta är ABSOLUT ingen för gammal för. Min pappa sa alltid "kunskap är inte tung att bära" hur ung eller gammal man än är. Kör på det är jättekul.
    (Y) Ann

  • popik 6 november 2009

    Jag är också helt fast på facebook, det är jätteroligt. Speciellt att spela farmville och caféworld, testa ni kommer inte att ångra er. Om ni vill adda mig söker ni på Lena Ekmark och har en ängel som bild.
    :D

  • sme 6 november 2009

    Är oxå facebooks nörd, kan knappt slita mig hit :(

  • undin 6 november 2009

    jag är fast i farmville, vill någon bli granne så heter jag viollina AT telia.com

  • bakakaka 6 november 2009

    Farmville och caféworld gillar jag inte. Men att kunna hålla kontakten med gamla kompisar är fantastiskt kul. Har hitta gamla klasskompisar som jag inte sett på 30 år. (Y)

  • monfo 6 november 2009

    Facebook kan sluka en helt när man väl börjar med alla spel där. Farmville och caféwold är mina favoriter. Ni vet väl att matklubben även finns där?!

  • Majainorr 6 november 2009

    Även jag är med i FB.
    Gruppen "Jag hade ett liv, nu är jag med i FB" stämmer rätt bra med mig! :D
    Suveränt sätt att hålla kontakt med bekantingarna, och slå ihjäl lite dötid i Farmville och Café world... Och spelen från Mindjolt är direkt beroendeframkallande!

  • MammaIrene 6 november 2009

    Är absolut med i Facebook, men anser mig kanske inte vara någon facebooknörd...
    jag har helt bojkottat spelen, de tar för mycket av ens tid,,,,
    Är ju altdrig ens inne på matklubben längre annat än för att hämta något recept då o då...

    Men det som är bra med facebook är tjatten tycker jag...
    mycket lättare att tjatta med vänner och släkt än att ringa....jag är dålig på att få ringt men tjatten är lätt,,,,,

  • marialm 6 november 2009

    Tänk så lätt det är att ha kontakt med dem man inte hört ifrån på lääänge. Jag gillar Facebook(Y)

  • mammalisa 6 november 2009

    Jag är också Facebook fan. (Y)

  • Annelijo 6 november 2009

    Jag tycker det är jättekul med facebook,ja facebook nörd är jag nog!haha:D

  • Countrygirl 7 november 2009

    Matklubben finns också som grupp på facebook! (Y)

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.