Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Jobb

  • Legoli 26 mars 2008

    Jobbar som läkarsekreterare och stortrivs(Y)

  • farmoringer 26 mars 2008

    Jobbar som kokerska på förskola och stortrivs.....

  • Okänd 26 mars 2008

    Jobbar just nu som kokerska på ett dagis,annars är det skolkök som gäller.Trivs väldigt bra med barn och ungdomar,men själva jobbet är väl lite monotont.
    Jag älskar djur och hade velat arbeta med dem.

  • fee-bee 26 mars 2008

    Jag jobbar som personlig assistent och trivs bra med det.

  • jessicaalm 26 mars 2008

    Jag är brevbärare sedan två år. Jag skulle inte vilja byta, jag jobbade på fabrik innan och stog och hängde upp olika detaljer som skulle lakas på en line. Blä för det, Här sköter jag mej själv och gör allt i min takt. :p (Y)

  • kex 26 mars 2008

    Monterar apparater för proteinseparering på ett bioteknik företag... bra o roligt jobb
    varit där i 22 år.

  • Lindanemon 26 mars 2008

    Faktiskt himla kul att läsa om er andra, vad olika vi är, fast vissa likheter finns ju ändå.
    Jag går på sjukbidrag pga att jag fick 45 % brännskador då mitt hus brann ner. Innan dess jobbade jag som programmeringslärare i språken C, C++ och VB. Hade även elever som ville lära sig spela gitarr, piano, keyboard eller tvärflöjt. Jag hade en jordbruksfastighet tidigare och främsta näringen där var hästuppfödning.
    Jag har älskat alla mina jobb och längtar verkligen tillbaks ut, men vet inte riktigt vad jag klarar av längre, så jag hoppas att jag får hjälp med rehab genom f-kassan.

  • Dammtussen 27 mars 2008

    Jobbar som lokalvårdare på Östersunds sjukhus , har jobbat där i 18 år.

  • goldcamilla 27 mars 2008

    Arbetar som polis. Förhör gripna personer mm

  • Lovis 27 mars 2008

    Studerar till sjuksköterksa, har 1 ½ år kvar.

  • tilda 27 mars 2008

    Jobbar med mat till barnomsorg, skola, äldreomsorg och restaurang. Trivs bra i mitt arbetslag, men skulle gärna prova nåt nytt yrke.

  • delikat 27 mars 2008

    Vad kul att se vad alla jobbar med! Intresset för yrken/arbetsliv är väl något av en yrkesskada för mig. Själv jobbar jag som utbildare på ett kurscenter. Att vägleda långtidsarbetslösa tillbaks till arbetslivet är mitt jobb. Jag undervisar också svenska för invandrare/finskspråkiga.

  • Lilljeppe 27 mars 2008

    Jobbar som ekonom men är just nu tjänstledig för studier. Blir färdig i oktober. Jag älskar redovisning, budget och prognoser, men tyvärr så blev det ingen bra ekonomi avdelning efter omorganisation 2003 så då tänkte jag att jag får väl skola om mig...

  • anluk 27 mars 2008

    Skrivet av Legoli den 26 mar 2008

    Jobbar som läkarsekreterare och stortrivs(Y)


    Trevligt med en kollega. Vad jobbar du på för avd??? Själv är jag för tillfället på en Vårdcentral och stortrivs. Har även jobbat på ögonmottagning och det var riktigt roligt.......

  • mojsa 27 mars 2008

    Jag jobbar med kvalitetssäkring åt bilfirmor och verkstäder runtom i Sverige. När kunden varit inne på verkstaden, är det mitt jobb att ringa upp och höra mig för om de är nöjda efteråt och har de köpt bil, ny eller begagnad, så gratulerar jag och hör mig för att de är nöjda med affär, leverans och bil. Jag tycker att det är ett fantastiskt roligt och givande jobb, som jag hoppas arbeta med länge!:D

    Håller också med om vårdyrkena, ett mycket underskattat jobb och de som arbetar med det ska ha all heder!(Y)

  • annskipannski 27 mars 2008

    Är utbildad lärare och har jobbat som det i drygt 4 år. Trivs bra, vore dock trevligt med en fast tjänst snart ......

  • styvan 27 mars 2008

    Arbetar som Projektledarassistent hos Saab Technology. Vi sysslar med försvar och har kunder både inrikes och utrikes. Jag har arbetat där i 29 år och provat på ett antal olika sysselsättningar inom företaget under dessa år. (Y) Trivs bra på med mitt jobb och hoppas få vara kvar tills pensionen infaller.:D

  • Legoli 27 mars 2008

    Skrivet av anluk den 27 mar 2008

    Skrivet av Legoli den 26 mar 2008

    Jobbar som läkarsekreterare och stortrivs(Y)


    Trevligt med en kollega. Vad jobbar du på för avd??? Själv är jag för tillfället på en Vårdcentral och stortrivs. Har även jobbat på ögonmottagning och det var riktigt roligt.......


    Jag jobbar på en jourmottagning i primärvårdens regim. Vilket innebär mycket kväll och helgarbete. Innan detta var jag en kort sväng på Barn- och ungdomshabilitering men har upptäckt att det är mycket roliga och mer omväxlande med jourarbete.
    /Legoli

  • sannaotto 27 mars 2008

    Jag är "lågstadieläre"/grundskolelärare och älskar mitt arbete, trots att det bitvis är mycket krävande, men det är härligt att se ungarna utvecklas och växa av allt nytt de "lär sig". Jobbar även fackligt, så jag vet verkligen vad jag talar om. Snacket om sommarlov och annat är förlegat, man väljer ju själv vad man vill arbeta med och alla måste respekteras för sina val. Vi är alla lika värda för det. Fast...lönen kunde vara bättre och det jobbar vi på såklart.

    /sannaotto

  • SaraW 27 mars 2008

    Jag är läkare, utexaminerad sedan 2 år tillbaka. Stortrivs med jobbet men det är ett fasligt tungt arbete för själen. Både med mycket tragik och det stora ansvaret. Har dock svårt att se mig som något annat än läkare. Det känns som ett kreativt yrke och man utvecklas hela tiden, vilket ju är mycket stimulerande.

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.