Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Jobb

  • Ernst76 9 april 2008

    Jag arbetar som tryckare och bokbindare sedan 12 år. Vi trycker och binder allt från serietidningar till telefonkataloger.(Y)

  • evaldo 9 april 2008

    Jag är pensionär sen några år tillbaka och det är ett jättebra jobb.(Y):D

  • azlan_lena 9 april 2008

    Jag jobbar på att bli Kvalitets säkrad efter Höftledsoperation i januari ....
    Det är ett heltids jobb att komma tillbaks .(Y)

  • sonja55 9 april 2008

    Jobbar som undersköterska på ett sjukhem och trivs bra med jobbet (Y):D

  • barnbarn 9 april 2008

    Jag jobbar som vårdbiträde på ett gruppboende för dementa.Ett tufft jobb. Men samtidigt kul
    Men det är både fysiskt och kanske mest psykiskt krävande.:):):)

  • mariaefors 9 april 2008

    Jag jobbar som sekreterare i en skolenhet för åk 6 - 9, och jag stortrivs med alla roliga ungdomar och underbara kolleger :D

  • Zannabanna 9 april 2008

    jag skulle vilja ha ett sommar jobb men där jag vill jobba måste man vara 16 så jag kan jobba där nästa sommar

  • systeryster 9 april 2008

    Tänk att så många har samma yrke som jag.Jag arbetar också inom psykiatrin som sköterska på en öppenvårdsmottagning för psykossjukdomar.Jättetacksamt arbete om man tycker om att komma nära människor.

  • Roggan 9 april 2008

    Jag jobbar med traditionell kinesisk medicin med tyngdpunkt på akupunktur.
    Det är ett inspirerande och utveckland yrke med nya utmaningar varje dag. Glädjen hos alla de människor jag hjälper, ger en otrolig känsla inom mig. Som med alla andra jobb blir man less ibland, men jag vill nog inte byta till något annat.
    Jag har pluggat i Sverige, Kina och Danmark. Går på fördjupande kurser i kinesisk medicin så mycket jag bara kan. Det brukar bli upp till sex utbildningar per år.
    Funderar nu på att styra kosan mot Skåne (börjar lessna på vintrarna här i norr...).
    /Roggan

  • Lilloo 9 april 2008

    Jag är utbildad barnskötare och undersköterska men jobbar inte med det. Jobbar i en livsmedelsbutik, med alla arbetsmoment som förekommer i en sådan...

  • bakakaka 10 april 2008

    Jag jobbar också i en livsmedelsbutik. Vi är även ombud för posten. Jag är mestadels i kassan eller på posten. Men det förekommer ju andra arbetsuppgifter också. Jag gillar verkligen mitt jobb och att småprata med kunderna. Man har någon ny att prata med hela tiden. Det blir aldrig enformigt. Men visst blir man utskälld utan anledning då och då, men det får man ta med en klackspark, man vänjer sej vid det med. Hi hi!! :D

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.