Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

rökare, snusare eller Inget?

  • pehrzonflickan 21 januari 2008

    Jag vet inte varför jag är snusare...har ju aldrig varit rökare. Men har jag mycket att göra så tänker jag inte på det...jag tror det är en rastlöshetgrej...eller nåt.

  • tuden 21 januari 2008

    Snusare

  • vanillalover 21 januari 2008

    Rökare... :-(

  • 21 januari 2008

    Skrivet av wildlife den 20 jan 2008

    F.d. rökare, nuvarande snusare... men ska sluta. Vad är meningen med tobak egentligen? Om jag slutar snusa har jag råd med 3 helrör whisky mer i månaden...! :p


    Det är godare med snus än whisky :p
    Vilket som är nyttigast...???
    Därom tvista de lärda! :D

  • Queenie 21 januari 2008

    Så nu har jag lagt in en beställning på cigarettbutiken, beställde 2 limpor och 5 liter vodka, betalar det på fredag när jag får lön, så då borde jag ju ha det nästa vecka

  • Okänd 21 januari 2008

    jag tänkte börja röka på fredag...:)

  • MammaModesty 21 januari 2008

    Skrivet av zarre den 21 jan 2008

    jag tänkte börja röka på fredag...:)


    nämen.. frdag är ingen bra dag att börja röka på... ta söndag... då blir man mer fisk... typ.... :p

  • Okänd 21 januari 2008

    Skrivet av MammaModesty den 21 jan 2008

    Skrivet av zarre den 21 jan 2008

    jag tänkte börja röka på fredag...:)


    nämen.. frdag är ingen bra dag att börja röka på... ta söndag... då blir man mer fisk... typ.... :p



    men jag vill inte bli en "fisk" typ...

  • Jessika 21 januari 2008

    F.d. storrökare under 19 år. Slutade för 6,5 år sedan och har inte tagit ett bloss sedan dess.(Y)

    Fast det där med smaklökar och lukt som skulle bli bättre är åtminstone för mig bara snack. Jag märker då ingen skillnad. (N) Och jag saknar dom fortfarande min små stinkande pinnar till vänner.:(

  • MammaModesty 21 januari 2008

    Skrivet av zarre den 21 jan 2008

    Skrivet av MammaModesty den 21 jan 2008

    Skrivet av zarre den 21 jan 2008

    jag tänkte börja röka på fredag...:)


    nämen.. frdag är ingen bra dag att börja röka på... ta söndag... då blir man mer fisk... typ.... :p



    men jag vill inte bli en "fisk" typ...


    inge fel me att va fisk.... typ..... juh..... va vill du bli när du blir stor dåh... själv ska jag bli nått stort.... så som städerska eller nått... :p

  • Okänd 21 januari 2008

    jag vill bli cowboy......det har jag velat sen jag var 4år

    jag har alltid velat och kommer alltid vela:p

    städerska då vet jag en bra praktikplatts "skrattar"

  • celice 21 januari 2008

    :D Är en före detta rökare. När jag fick reda på att jag skulle bli mamma, fimpande jag ciggen. Nu är det över 34 år sedan har aldrig ramlat dit. Min man slutade röka efter en fall olycka, men helt utan laster är jag inte.:)

  • MammaModesty 22 januari 2008

    Skrivet av zarre den 21 jan 2008

    jag vill bli cowboy......det har jag velat sen jag var 4år

    jag har alltid velat och kommer alltid vela:p

    städerska då vet jag en bra praktikplatts "skrattar"


    åh.... då kan du kanske ordna praktikplats åt mig.... gärna med bra betalt.... :D haha

  • 31 januari 2008

    Skrivet av evaldo den 20 jan 2008

    Jag köper mina cigaretter för 159:- limpan. Billigare kan det knappast bli.



    Vart köper du dom ??

  • Lilljeppe 31 januari 2008

    http://www.cigarettbutiken.se

    Det värkar ju vara flest rökare som är medlemmar enligt denna tråd i allafall:p

  • Bianca 31 januari 2008

    Jag röka min sista cigg 1 aug-80 och kan inte påstå att jag saknar det. Gillar verkligen att krogarna är rökfria numera, inte minst för personalens skull men även för att man slipper katastrofduscha innan man ens kan lägga ner huvet och tryna efter en kväll ute.

  • evaldo 31 januari 2008

    Jag är rökare tyvär, kanske inte så bra men känner mig inte motiverad att sluta just nu.

  • Queenie 31 januari 2008

    Min beställning på cigarettbutiken "behandlas" nu, undrar hur lång tid det tar innan man får varorna?

  • rasine 30 april 2008

    Inget men var rökare innan slutade för ca 12 år sen.

  • Bowmore 30 april 2008

    Förstår inte allt prat om att det är farligt att röka.
    Har ni aldrig hört att det är rökt kött som håller längst???

    Slainthe :p

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.