Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

bästa tv program

  • LaJefa 22 juni 2008

    Tittar på en tysk serie på RTL "Alles was zählt". Har inte missat ett enda avsnitt (ca 450 avsnitt är dom uppe i nu). Det bästa är att jag kan titta via nätet när jag har missat några avsnitt, så att jag slipper vara hemma varje kväll kl.19.05. Annars tittar jag gärna på alla CSI och på olika musiktävlingar typ Idol, Popstars osv.

  • irrevirre 22 juni 2008

    På tisdag börjar Allsång på Skansen!
    Då skall jag sjunga:-)

  • The_mama97mia 22 juni 2008

    Jag längtar efter ordentliga sommarrysare eller deckare - ngn som vet ngt ?????

  • Smulpajen 22 juni 2008

    Engelska deckare är såå bra! Inte så mycket våld som i amerikanska. Sen har, eller hade vi Prison Break, bästa serien alla kategorier. Missade aldrig ett avsnitt. Ser verkligen fram emot det igen till hösten.
    Just nu är det Hell´s kitchen med Gordon Ramsey som gäller (Y)

  • The_mama97mia 22 juni 2008

    Hehe... Hells kitchen... vidrigt elak.... Men det är ju en repris. Synd...

  • anluk 22 juni 2008

    Sommartid är ju Morden i Midsommer så underbart bra!!!!! Overkligt med alla morden på ett och samma ställe men so what?!

  • irrevirre 22 juni 2008

    Skrivet av anluk den 22 jun 2008

    Sommartid är ju Morden i Midsommer så underbart bra!!!!! Overkligt med alla morden på ett och samma ställe men so what?!


    JA! Älskar Midsommer!
    Cold case gillar jag också men det är repriser nu.

  • MammaIrene 22 juni 2008

    Skrivet av IrreVirre den 22 jun 2008

    På tisdag börjar Allsång på Skansen!
    Då skall jag sjunga:-)


    Absolut!!!(Y)
    Jag med!!! Jag älskar sång o musik(Y) o jag tror nog jag får sälskap av min äldsta doter på 6 år också.....

  • smulan1katt94 22 juni 2008

    jag gillar andra avenyn (Y)

  • majamia 22 juni 2008

    Skrivet av anluk den 22 jun 2008

    Sommartid är ju Morden i Midsommer så underbart bra!!!!! Overkligt med alla morden på ett och samma ställe men so what?!


    Midsommer är ju härligt och ännu bättre när man sitter ute och ser tv :D gillar även Allsång på skansen (Y)

  • UllaC 22 juni 2008

    House är min absoluta favoritserie, sedan även många program på TV4 Fakta. (Y)
    Frågesportprogram - man lär sej alltid nått nytt varje gång, jag är väldigt vetgirig!!!:)

  • Amika 22 juni 2008

    Jag gillar också cold case. Man kan ladda ner alla säsongerna. Men så får man ju absolut inte göra. :D
    Annars är csi bra, jag gillar alla csi. Men las vegas är bäst av alla 3. :)

  • Bowmore 22 juni 2008

    Pang i bygget (Fawlty towers) Kan inte bli bättre (Y)(Y)(Y):p

  • Glitterfia 22 juni 2008

    Skrivet av mama97mia den 22 jun 2008

    Hehe... Hells kitchen... vidrigt elak.... Men det är ju en repris. Synd...


    Håller med, han är så elak.
    Det kommer (börjar) snart nya avsnitt :D Som jag fattade det efter reprisen.

    Jag är en sån glamour nörd. Har sett de flesta avsnitten sen 80 talet :p Egentligen ett riktigt skitprogram :D
    Cold case, CSI, Navy CIS, Thrillers. Elaka kocken på tv8, Hells kitchen, criminal mind project runway, mm är också favoriter. Djurpolisen (Animal planet) Har många favoriter det här är några.

  • The_mama97mia 22 juni 2008

    Skrivet av Bowmore den 22 jun 2008

    Pang i bygget (Fawlty towers) Kan inte bli bättre (Y)(Y)(Y):p



    JAAAAAAAAA:... min favvo också, men den kör dom väl inte i sommar??? ÄLSKAR BASIL o MANUEL
    många bevingade ord och uttryck från den serien.....

  • matnjutaren 22 juni 2008

    Skrivet av mama97mia den 22 jun 2008

    Skrivet av Bowmore den 22 jun 2008

    Pang i bygget (Fawlty towers) Kan inte bli bättre (Y)(Y)(Y):p



    JAAAAAAAAA:... min favvo också, men den kör dom väl inte i sommar??? ÄLSKAR BASIL o MANUEL
    många bevingade ord och uttryck från den serien.....

    Har oxå garvat läppen av mej till detta "sjukt" roliga program. (Y)
    Men, säger som mama97mia sa: "Repris i sommar eller?"

  • Babzan 22 juni 2008

    kollar med glädje på Hem till gården, Iris och Olika matprogram som t ex Per Morberg . Magnus Ugglas Vart fan e mitt band tyckte hela familjen var väldigt underhållande, speciellt kul att gotta sig åt hans fobier!(Y)
    Program som jag avskyr är alla dom här programmen Du är vad du äter, skinny och allt vad dom nu heter. Min dotter som för tillfället är på tok för fixerad vid vad hon äter kom suckande och sa till mig : Mamma nu ska man visst inte dricka lättmjölk heller och så drog hon ut på sin dagliga timmespromenad, Fy sjutton för denna bantningshysteri:@

  • LaJefa 22 juni 2008

    Bästa Tv programmet idag var matchen mellan Spanien och Italien. Vilken rysare.
    Hela gatorna bara dansade med spanska flaggor och raketer flög upp i luften.
    Vilken folkfest! Grattis Spanien!

  • tiborek 23 juni 2008

    Paprika TV(Y)
    I UNGERN:@:D(N)

  • Smulpajen 24 juni 2008

    Yees! Så har vi då sett det första "Morden i Midsommer" för säsongen. Härliga engelska mord och goa poliser (Y)

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.