Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Becel eller bregott?

  • bitten56 18 mars 2012

    (Y)

    Skrivet av boz1965 den 18 mar 2012

    Alltså, "the bottom line" av det jag har skrivit är: ta skrämselpropagandan med en nypa salt, tro inte på alla "mirakeldieter", skippa alla hälsogurus. Lev väl och må väl. Du kan äta allt, men inte alltid och inte hur mycket som helst. Ät en balanserad kost så mår du också bra, inte bara fysiskt. Det är väl ingen mening med att må fysiskt bra men istället må skit rent mentalt och gå omkring och oroa sig för vad som händer i kroppen om man äter det ena eller det andra. Livet består inte enbart av kosten, det är så mycket annat också - Anna Skipper, Annika Dahlqvist, Fredrik Paulùn och alla andra hälsofjantar till trots.

    Med detta anser jag den här debatten avslutad för min del - för den här gången.


    (Y)

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.