Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Dagens Ros

  • halsband 18 juli 2008

    :D Flera rosor till den som startade denna sait:) har delat med mej recept till vänner som inte har dator. Dom är mycket tacksam.(Y)

  • Wombat04 18 juli 2008

    Jag vill ge rosor till många ... men främst till er medlemmar, som skickar in så otroligt många goda recept och som gör att det är roligt att sitta och godkänna dem - det är så spännande att se vad som döljer sig bakom recepttitlarna! När man som jag har många obotliga krämpor är det jätteskönt att slå sig ned framför datorn och först godkänna ett tag, sen gå in och bara spara ner av allt gott som finns. Så ett stort fång ljust aprikosfärgade terosor (finns det sådana?) till er alla!

  • Ingan 18 juli 2008

    Jag ger oss alla da:)ens ros,för att vi gör matklubben till en varierande och trevlig klubb.

  • Mysan59 18 juli 2008

    Jag instämmer med samtliga! Jag har ju blivit beroende av den här klubben...:p

    Svårt bara att hitta recept att lägga in som inte redan finns :o

  • busan37 18 juli 2008

    Jag vill ge rosor till alla, medlemmar och ansvariga för matklubben. Tack för att matklubben finns och har utvecklats till vad den är idag. Mycket roligare än innan. Jag är härinne flera gånger dagligen, lite lätt beroendeframkallande. (Y)

  • lennali 18 juli 2008

    Jag vill ge en ros till "Halsband" som delar med sig av Matklubbens recept till vänner och bekanta som inte har dator, mycket snällt tycker jag.

  • farmoringer 18 juli 2008

    Jag vill ge en ros till min käre make som jag har haft en underbar semester med...(L) (Y) (L)

  • systeryster 18 juli 2008

    Dagens ros till Lindanemon som så generöst delar med sig av matklubbens egen lilla kelgris Alice fortsatta öden och äventyr.Som kattälskare uppskattar jag det verkligen.(L)

  • Wombat04 20 juli 2008

    Idag vill jag vara först med att dela ut rosor.

    De recept som kommer in till oss godkännare har börjat visa mer och mer att ni som skriver in dem läser manualen, tänker till, läser igenom, söker om det finns dubbletter innan ni skickar in ... kort sagt, att ni inte öser in recept bara för er egen skull, för att få så många som möjligt, utan tänker på att andra ska kunna förstå dem och följa dem, även matlagare som inte har så stor erfarenhet. Det märks när medlemmarna har varit i klubben ett tag, hunnit få tillbaka några recept med kommentarer från oss, och sedan vips börjar det bli bättre. Samtliga godkännare har märkt att förbättringen blivit stor, och jag vill bara säga att vi är jätteglada för det!!! (Y)(Y)(Y)

  • alli 20 juli 2008

    Verkligen en ros till alla som delar med sig av sina recept
    Alltid trevligt att kika in på alla olika recept och kommentarer.:D

  • azlan_lena 21 juli 2008

    Hela Sommarens Rosor vill jag ge till (L)ROCKAGILL .(L)

    Tack för ett super trevligt möte i matens o skrattets tecken med nya vänner .(Y)

  • azlan_lena 21 juli 2008

    Jag förstår nu att det skall vara GILLSAN som skall ha sommarens fantastiska bukett (Y)

  • azlan_lena 21 juli 2008

    Sedan den 2 rosor till "Evia" som kunde förfärdiga sådana bakverk till vår fest (Y)

  • anluk 21 juli 2008

    Dagens ros till min make som hade gjort underbara frallor idag när jag kom hem och var lagom sliten eftter en jobbig dag på jobbet.

  • systeryster 25 juli 2008

    Dagens ros vill jag ge alla som har tålamod och skriver med mig på den fantastiska berättelsen i tråden jag startade.Den börjar likna rena rama sience fiction och det är så spännade att inte riktigt veta vilka vändningar berättelsen ska ta....Tack för gott samarbete, skulle aldrig ha fått till en sådan saga själv.

  • Amber 26 juli 2008

    Dagens ros går till alla som gör denna sidan så rolig och till alla medlemmar för alla roliga recept man kan hitta här.

    Alltid skoj när man får testa ngt nytt ...har man idetorka på mat så går man bara hit å vips har man ett nytt recept som bara måste prövas..

    Sen har denna sida blivit mkt bättre då det inte finns en massa dubletter på recept och samtidigt enklare att skriva in recept då man ser om de redan finns .
    Tack!

  • Lindanemon 27 juli 2008

    Dagens ros från mig går till Amika, en kvinna med hjärtat på rätta stället.

    Du vet verkligen hur du ska bära dig åt för att göra livet gladare för väldigt många, som inte har så stor anledning att vara glada längre. Din insats med stickorna är fantastisk! (Y)(Y)

    Sen var det ju genom dig som jag fick min lilla Alice...(L)(L)(L)

    Rosen från mig är stor, luktar underbart och vissnar aldrig. Självklart är den röd. :p

  • Lilljeppe 27 juli 2008

    Amika får en hel bukett av mig. Anledningen är att du alltid är så himla trevlig när man pratar med dig.
    Kram
    Lilljeppe

  • anluk 27 juli 2008

    Amika får rosor av mig med. Hennes engagemang med de äldre är det inte många som har!! Massor av rosor till dig.

  • Disen 27 juli 2008

    Amika ska ha alla rosor i världen. Du har verkligen ett hjärta av guld. (L)

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.