Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Dubletter och manualen

  • Smulpajen 25 juni 2008

    Jag har förstått att det är mycket på gång, vad exakt vet jag inte. Men stod det inte i ett nyhetsbrev att utseendet skulle ändras bl a? Uppfattade att detta skulle skett redan, men jag kan ju ha fel. Något man kan hoppas är ju att några av våra förbättringsförslag blir hörda och tillämpade :)

    Wombat04, inte skäller vi, ialla fall inte jag, på er om det blir fel. Allt går ju att rätta till om det blir galet :D

    Ok! Kör hårt (Y)

  • Wombat04 25 juni 2008

    Hej Smulpajen! Nejdå, jag menar inte att ni skäller rent generellt (även om en del faktiskt gör det). Tycker bara att det är bra att de medlemmar som läser detta får veta att det är förändringar på gång och som alltid när detta händer brukar det bli "barnsjukdomar". :D(Y)

  • Smulpajen 25 juni 2008

    Ja, det är väl så som du säger tyvärr. Men många skapar nog sina egna problem...

    Är nyfiken på dessa förändringar...!! Vet inte om det är något nytt, men jag upptäckte det i alla fall inte förrän idag. Om man ställer pekaren på stjärnorna i ett recept blir de blåa. Är detta nytt eller har jag missat nåt??

  • zudette 25 juni 2008

    Skrivet av Smulpajen den 25 jun 2008

    Ja, det är väl så som du säger tyvärr. Men många skapar nog sina egna problem...

    Är nyfiken på dessa förändringar...!! Vet inte om det är något nytt, men jag upptäckte det i alla fall inte förrän idag. Om man ställer pekaren på stjärnorna i ett recept blir de blåa. Är detta nytt eller har jag missat nåt??


    Du kan betygsätta receptet genom att sätta pekaren på stjärnorna som då blir blå! Du kan även sätta betyg i den rosa rutan längst ner på recetsidan där du även kan kommentera receptet! Jag har föreslagit att man borde ta bort funktionen att kunna sätta betyg genom "de blå" stjärnorna så betygsättarna även ser möjligheten att kommentera! - tror det blir fler kommentarer då!!!!(Y)

  • Smulpajen 25 juni 2008

    Skrivet av zudette den 25 jun 2008

    Skrivet av Smulpajen den 25 jun 2008

    Ja, det är väl så som du säger tyvärr. Men många skapar nog sina egna problem...

    Är nyfiken på dessa förändringar...!! Vet inte om det är något nytt, men jag upptäckte det i alla fall inte förrän idag. Om man ställer pekaren på stjärnorna i ett recept blir de blåa. Är detta nytt eller har jag missat nåt??


    Du kan betygsätta receptet genom att sätta pekaren på stjärnorna som då blir blå! Du kan även sätta betyg i den rosa rutan längst ner på recetsidan där du även kan kommentera receptet! Jag har föreslagit att man borde ta bort funktionen att kunna sätta betyg genom "de blå" stjärnorna så betygsättarna även ser möjligheten att kommentera! - tror det blir fler kommentarer då!!!!(Y)


    Jag har alltid satt betyg i den rosa rutan! Man upptäcker nya saker varje dag!!

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.