Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Dubletter och manualen

  • Queenie 19 juni 2008

    puff

  • tina62 19 juni 2008

    Puff

  • zonale 19 juni 2008

    (Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)

  • Lilljeppe 19 juni 2008

    puff

  • Queenie 19 juni 2008

    Multo del puffo

  • Lilljeppe 20 juni 2008

    puff

  • Wombat04 20 juni 2008

    Puff

  • Gnagett 20 juni 2008

    (Y)

  • zonale 20 juni 2008

    Up up and away!!!!!!!!!!

  • tina62 20 juni 2008

    (Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)
    puff

  • Wombat04 20 juni 2008

    puff

  • Wombat04 21 juni 2008

    Tiddelipom och piddelipuff

  • tina62 21 juni 2008

    Puff, puff (Y)(Y)

  • farmoringer 21 juni 2008

    Skrivet av molgan den 21 jun 2008

    Dublett och manual.
    Jag förstår inte vitsen att puffa upp denna sida. det står ju bara puff, puff, puff och puff...
    Kankse manualens trådar borde sparas på ett speciellt ställe där den är framme hela tiden?
    Där det står all fakta som är viktigt för manualen och dubletter?
    FAQ eller under recept verkar inte räcka??????
    men att läsa puff och puff och puff och puff, börjar bli lite tradigt.
    (men vist, jag behöver inte gå in på denna tråd och kika igen. Så är mitt problem fixat.)

    En synlig fil för dubletter och manualer kanske vore något?
    Eller om någon annan har bättre förslag.::D(Y):)


    Jag tror jag håller med dig. Är ju ingen höjdare att läsa puff..puff. Utan, när det är nåt nytt starta då en ny tråd så man slipper läsa puff i flera sidor..För man blir less på det...I alla fall jag..

  • systeryster 21 juni 2008

    Om det nu bara skiljer någon ingrediens från hur man själv lagar till en maträtt är det ju onödigt att skriva in ett till nästan lika recept, det går ju lika bra att skriva det i kommentar under ett recept.

  • zudette 21 juni 2008

    Skrivet av farmoringer den 21 jun 2008

    Skrivet av molgan den 21 jun 2008

    Dublett och manual.
    Jag förstår inte vitsen att puffa upp denna sida. det står ju bara puff, puff, puff och puff...
    Kankse manualens trådar borde sparas på ett speciellt ställe där den är framme hela tiden?
    Där det står all fakta som är viktigt för manualen och dubletter?
    FAQ eller under recept verkar inte räcka??????
    men att läsa puff och puff och puff och puff, börjar bli lite tradigt.
    (men vist, jag behöver inte gå in på denna tråd och kika igen. Så är mitt problem fixat.)

    En synlig fil för dubletter och manualer kanske vore något?
    Eller om någon annan har bättre förslag.::D(Y):)


    Jag tror jag håller med dig. Är ju ingen höjdare att läsa puff..puff. Utan, när det är nåt nytt starta då en ny tråd så man slipper läsa puff i flera sidor..För man blir less på det...I alla fall jag..


    Har reagerat över samma sak! Enda anledningen till att man öppnar tråden är ju för att kolla om det tillförts nåt nytt och sen är det bara en PUFF! - Jag förstår i och för sig puffen men när man raskt går över till fjärde sidan missar man ju ändå det som står på sidan 1 så puffen mister liksom sin mening i allafall.... Håller med ovanstående - Gör ett par enkla info delar inom forumet om syftet, hur man beter sig och vart man ska vända sig med sina ev klagomål osv.... Detta bör EJ stå under FAQ utan här - lättillgängligt - i spalten till vänster, där folk är!!!

  • Wombat04 21 juni 2008

    Mina vänner, tror ni inte att vi har tjatat och tjatat på Matklubben om det? Det är för er skull vi puffar upp tråden, eftersom den annars begravs och då måste man leta fram den. Skriv ni också till Matklubben och tala om hur ni vill ha det, vetja! Eftersom vi än så länge inte kan spara trådar vi är intresserade av så blir det ju så här. Om fler säger ifrån når det kanske Matklubben snabbare.

  • farmoringer 21 juni 2008

    Men på sätt ohj vis kan man väl spara trådar som man är intresserade av för då klickar man väl i "meddela mig vid svar på detta inlägg via e-post"??

  • Wombat04 21 juni 2008

    Jo, i och för sig har du rätt i det, men nog vore det väl bekvämare att kunna ha ett litet ställe där man minnessparade sina aktuella trådar?
    :)

  • farmoringer 21 juni 2008

    Jo det har du rätt i, helt klart......Men i brist på annat, så länge, så får man ju klicka irutan kanske...

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.