Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Feedback till godkännarna

  • Lilljeppe 30 juni 2008

    (Y)puff för sista gången från mig denna vecka, åker på semester.:p

  • Smulpajen 3 juli 2008

    Nu har det hänt igen!! Vilken snabbhet (Y) Hann inte mer än blinka så blev det nyinlagda receptet godkänt. Ni är fantsktiska alla godkännare (L)(Y)

  • systeryster 3 juli 2008

    Vill bara säga att jag tycker ni gör ett bra jobb och att jag inte hittills haft några bekymmer annat än när jag själv varit slarvug, och då är jag bara tacksam att någon korrigerar mig.Tack!:D

  • Lilljeppe 12 juli 2008

    Kul att höra era positiva röster:)

  • Lilljeppe 12 juli 2008

    puff

  • MammaIrene 12 juli 2008

    Jag är också bara nöjd! Hänt några gånger att jag inte förstått vad menat att jag skall korrigera till, men det är aldrig svårt att få hjälp!(Y)
    Toppensnällt att ni överhuvudtaget ställer upp och gör det här på eran fritid!(Y)
    Tack!
    MVh Irene

  • UllaC 12 juli 2008

    Jag måste oxå berömma er alla Godkännare.
    Nu sen jag kom hem har jag skrivit 5 recept. Avbröt skrivandet för jag ville läsa alla inlägg i just denna tråden. När jag gjort det, gick jag tillbaka till min sida. Döm om min förvåning, alla 5
    recepten var kollade och godkända på denna halvtimme. Ni är otroligt snabba och duktiga.
    Heder åt denna grupp som sliter så för oss!!! :D(Y)
    Hälsningar Ulla

  • Lilljeppe 12 juli 2008

    Kul att höra. Vi tackar o bugar(Y)

  • anluk 12 juli 2008

    Verkligen kul att höra alla positiva vibbar vi får från er medlemmar. Sånt värmer och gör att man vill fortsätta som godkännare. :p

  • Lilljeppe 13 juli 2008

    knuff

  • Gloomyior 13 juli 2008

    :D Jag har nyligen lagt in mina första recept och fick tillbaka flera, naturligtvis hade jag gjort fel :p Men tack vare kommentaren från godkännaren kunde jag snabbt rätta till. Stort tack!! (Y)(Y)(Y)

  • Gloomyior 13 juli 2008

    :D Jag har nyligen lagt in mina första recept och fick tillbaka flera, naturligtvis hade jag gjort fel :p Men tack vare kommentaren från godkännaren kunde jag snabbt rätta till. Stort tack!! (Y)(Y)(Y)

  • Gloomyior 13 juli 2008

    Oj lyckades tydligen få till en dublett, förlåt :(

  • Lilljeppe 13 juli 2008

    Alla gör vi fel, både godkännarna och när vi lägger in recept. Jag brukar säga att det är det ingen som dör av.:)

  • Lilljeppe 13 juli 2008

    Tråden behöver visst puffas upp lite till igen:)

  • Lilljeppe 13 juli 2008

    Oj tryckte visst ner tråden med alla andra trådar jag var inne och tjabbla på. Så jag puffar väl upp den igen

  • Lilljeppe 14 juli 2008

    Hej hopp upp igen

  • Poppie 14 juli 2008

    Går som tåget att få sina recept godkända(Y)(Y)

  • Lilljeppe 14 juli 2008

    puff

  • Poppie 14 juli 2008

    Skrivet av Lilljeppe den 14 jul 2008

    puff


    Som ny här, fattar jag inte "puffandet":o Berätta för en knasbolle:p

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.