Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Feedback till godkännarna

  • Wombat04 14 juli 2008

    Jo, vi puffar för att tråden ska synas i det vänstra fältet på skärmen så länge som möjligt. När det skrivs i andra trådar flyttas ju de högst upp och då försvinner tråden så småningom. Därför puffar vi upp den. :) Ju fler som läser den, dess bättre är det!

  • Poppie 14 juli 2008

    Skrivet av Wombat04 den 14 jul 2008

    Jo, vi puffar för att tråden ska synas i det vänstra fältet på skärmen så länge som möjligt. När det skrivs i andra trådar flyttas ju de högst upp och då försvinner tråden så småningom. Därför puffar vi upp den. :) Ju fler som läser den, dess bättre är det!


    Aha, tack för info. Man lär så länge man lever:D

  • Annras 14 juli 2008

    Puff, puff !!!!!!!!!!!!!

  • Lilloo 14 juli 2008

    Härligt att höra att det finns de tycker att vi gör ett bra arbete också när vi sitter och godkänner. Som Lilljeppe sa tidigare... Vi är inte perfekta, vi gör också fel... Alla kan fela.

  • Annras 15 juli 2008

    Puff !!! (L)

  • Annras 15 juli 2008

    Puff, puff !!!! (L)

  • Annras 15 juli 2008

    Puff, puff, puff !!!!! (L)

  • Annras 15 juli 2008

    Många puffar !!!!!! (L)

  • UllaC 15 juli 2008

    Jag hörde att ni var 20 st godkännare. Finns det några killar oxå?
    :D Hälsningar Ulla

  • Pette 15 juli 2008

    Hjälp en stackars oförstående gammelgubbe...
    Vad signifierar 'Puff' för något?
    I Frankrike säger vi 'Bof!' när vi är likgiltiga eller inte bryr oss - är 'Puff' samma sak???

  • MammaIrene 15 juli 2008

    Skrivet av Wombat04 den 14 jul 2008

    Jo, vi puffar för att tråden ska synas i det vänstra fältet på skärmen så länge som möjligt. När det skrivs i andra trådar flyttas ju de högst upp och då försvinner tråden så småningom. Därför puffar vi upp den. :) Ju fler som läser den, dess bättre är det!


    Här har du anledningen till puffarna!(Y)
    Det har varit mycket klagomål o konstig kritik för godkännarna som gör sin insats helt ideélt, o det har lett till att några av godkännarna slutat = mycket tråkigt o får inte hända igen.
    Läser man hela tråden här förstår man mer!
    Mvh Irene

  • Pette 15 juli 2008

    OK - jag förstår och hade inte läst baklänges som jag borde gjort innan jag ställde frågan...
    Tack för Din hjälp.
    Peter

  • Lilljeppe 15 juli 2008

    Skrivet av ullac den 15 jul 2008

    Jag hörde att ni var 20 st godkännare. Finns det några killar oxå?
    :D Hälsningar Ulla


    Jo vi har 2 killar som godkänner(Y)

  • The_mama97mia 15 juli 2008

    mmm ok. jag har givit in min intresseanmälan. men dom har väl så det räcker.........

  • Annras 16 juli 2008

    Nää, nu syns inte tråden igen!!

    Puff, puff !! :D

  • Ullis1 16 juli 2008

    Jag förstår inte vad det skulle kunna finnas att klaga på med er godkännare; LillJeppe, Wombat, Queenie, Lilloo och ni andra! Ni gör ett fantastiskt jobb och jag är glad att ni har åtagit er det! (L)

    Som jag skrivit i en annan tråd så fattar jag ibland inte hur ni hinner med detta arbete, återigen
    en stor eloge till er! (Y)
    Jag har aldrig klagat på godkännandet av recepten, har man något att anmärka på (eller om det blivit ett missförstånd av något slag) så kan man ta det i en privat konversation isåfall tycker jag och inte starta en tråd om detta.

    Stor Kram till er Matklubbare, både medlemmar och godkännare! :D (Y)

  • Ullis1 16 juli 2008

    Puffeli Puff!!! :)

  • Annras 16 juli 2008

    Instämmer med föregående talare !!!!!!!!!!!

    Här är lite puffar igen !!!!! (L)

  • Gloomyior 16 juli 2008

    "puffpuff" :p

  • Lilljeppe 16 juli 2008

    tack för att ni hjälper till och puffar upp tråden så den syns(Y):)

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.