Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Feedback till godkännarna

  • Lilljeppe 28 juni 2008

    :o

  • zonale 28 juni 2008

    Tråden är fortfarande högst aktuell och behöver puffas upp!!

  • Lilljeppe 28 juni 2008

    Håller med föregående talare. Detta så inte folk startar trådar. Får ni inte ett recept godkänt. meddela mig.

  • Lilljeppe 28 juni 2008

    Alltså bara om ni inte förstår varför och ni har försökt rätta upp receptet utan bra resultat. Kände att jag var tvungen att vara lite tydligare:p

  • Lilljeppe 28 juni 2008

    Hjälp gärna till att puffa upp denna tråd så inte det startas onödiga trådar. Matklubben kan inte få den att fastna ännu, men jag hoppas på att i framtiden ska de ha kommit på en lösning

  • Wombat04 28 juni 2008

    Puff

  • Bowmore 28 juni 2008

    Puff (Y)

  • tina62 28 juni 2008

    (Y)

  • Lilljeppe 29 juni 2008

    Anledningen att jag vill att feedback ska gå till mig är denna. Vi har förlorat godkännare pga att det blir dålig stämning då och då när godkännarna blir påhoppade. Många meddelanden jag har fått, har jag kunnat justera utan att behöva gå på godkännarna. Vi har gjort fel ibland och ibland är de inläggaren som har gjort fel. Det är skönt att kunna rätta till felen utan att det blir så tråkig stämning i matklubben.(Y)

  • MammaIrene 29 juni 2008

    puff:)

  • Lilljeppe 29 juni 2008

    :)

  • Lilljeppe 29 juni 2008

    (Y)

  • zonale 29 juni 2008

    Håller med dig, Lilljeppe att det är beklagligt om godkännare hoppar av för att de blivit otrevligt bemötta. Sedan känner man ju av den dåliga stämningen och irritationen bara genom att läsa i de nämnda trådarna och hur ska det då kännas för dem det riktas emot!? Fel gör vi alla ibland men det betyder inte att det behöver bli respektlöst.

  • NewDown 29 juni 2008

    (Y)(H)(Y)

  • Disen 29 juni 2008

    Håller med om att det inte får bli respektlöst. Godkännarna är ju till för oss alla i matklubben, utan dom så funkar ju inte klubben. (Y)
    Sen tycker jag inte det är "hela världen" om ett recept blir underkännt. Det är ju ingen tävlan.
    Ni godkännare gör ett bra jobb, det ska ni veta o jag hoppas att allt detta inte skrämmer bort nya godkännare. (Y) (Y)(Y)(Y)(Y)(Y) Ni behövs!

  • Lilljeppe 29 juni 2008

    (H)

  • Lilljeppe 29 juni 2008

    :'(

  • Lilljeppe 30 juni 2008

    :)

  • MammaIrene 30 juni 2008

    Skrivet av Disen den 29 jun 2008

    Håller med om att det inte får bli respektlöst. Godkännarna är ju till för oss alla i matklubben, utan dom så funkar ju inte klubben. (Y)
    Sen tycker jag inte det är "hela världen" om ett recept blir underkännt. Det är ju ingen tävlan.
    Ni godkännare gör ett bra jobb, det ska ni veta o jag hoppas att allt detta inte skrämmer bort nya godkännare. (Y) (Y)(Y)(Y)(Y)(Y) Ni behövs!


    Instämmer!(Y)

  • Lilljeppe 30 juni 2008

    Tack, det uppskattas verkligen av oss alla:)

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.