Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Kom in i MK chatten!

  • Okänd 15 februari 2010

    Vad har du fått för svar, då?

    Av egen erfarenhet så vet jag att det kan ta ett par veckor innan de svarar:'(

  • The_mama97mia 15 februari 2010

    Skrivet av danniella den 15 feb 2010

    Vad har du fått för svar, då?

    Av egen erfarenhet så vet jag att det kan ta ett par veckor innan de svarar:'(


    DU, inget än så länge.
    Men om ni är flera som vill få igång chatten, hjälp mig att stöta på om det då. Behovet syns väl inte så allvarligt om det bara är en desperat singelmorsa i Finspång som surar till... haha...

  • Okänd 16 februari 2010

    Konstigt att dom inte svarar på denna sida då!

    Var är du Daniel...?

  • Okänd 16 februari 2010

    Skrivet av mama97mia den 15 feb 2010

    Skrivet av danniella den 15 feb 2010

    Vad har du fått för svar, då?

    Av egen erfarenhet så vet jag att det kan ta ett par veckor innan de svarar:'(


    DU, inget än så länge.
    Men om ni är flera som vill få igång chatten, hjälp mig att stöta på om det då. Behovet syns väl inte så allvarligt om det bara är en desperat singelmorsa i Finspång som surar till... haha...


    Nu har jag mejlat dem på en annan adress, inte vet jag om det hjälper. Nu har dom min mejladress i alla fall. Brukar gå fortare.

  • daniely 16 februari 2010

    Hej!

    Nu fungerar chatten igen, den pajjade när vi flyttade till en temporär server.

    Är det något som slutar att fungera kan ni skicka ett privat meddelande till mig så ser jag det snabbare för då får jag upp det i mobilen.

    Med vänliga hälsningar
    Daniel Ylitalo
    Matklubben.se

  • Okänd 16 februari 2010

    Skrivet av daniely den 16 feb 2010

    Hej!

    Nu fungerar chatten igen, den pajjade när vi flyttade till en temporär server.

    Är det något som slutar att fungera kan ni skicka ett privat meddelande till mig så ser jag det snabbare för då får jag upp det i mobilen.

    Med vänliga hälsningar
    Daniel Ylitalo
    Matklubben.se


    Nu blir många glada. TACK Daniel.(L)

  • boz1965 16 februari 2010

    Skrivet av daniely den 16 feb 2010

    Hej!

    Nu fungerar chatten igen, den pajjade när vi flyttade till en temporär server.

    Är det något som slutar att fungera kan ni skicka ett privat meddelande till mig så ser jag det snabbare för då får jag upp det i mobilen.

    Med vänliga hälsningar
    Daniel Ylitalo
    Matklubben.se


    (Y)

  • The_mama97mia 16 februari 2010

    Toppen! Då ses vi ikväll!!! (Y)

  • The_mama97mia 20 februari 2010

    *PUFF*

    Hej alla! Nu funkar chatten!
    Många äro insnöade denna helg - o alla är utvalda att komma in i mk chatten! Kom o säg hej!

  • farmoringer 20 februari 2010

    Jag är icke insnöad. Jag är infryst. Nu är det minus 25....(N) :@

  • zonale 20 februari 2010

    Haha,farmoringer, nog är du infryst alltid. Jag har bara -20 i min frys.:p

  • idea_ 21 februari 2010

    Har du flyttat farmoringer? har för mig att det stod att du bode i kalix förut? eller minns jag fel (trode ju att jag hade bildminne :o) Jepp, ni i söder har snöstorm, vi i norr har kyla, var till lilla farmor och firade att hon blir 85, när vi körde hem påstod biltermometern under resans gång att det var mellan 25 och 34 grader kallt beroende på var vi var och hur långt efter solnedgång (jippi vi går mot senare solnedgångar, man hinner nästan äta middag innan det mörknar (Y))

  • Gnurf 21 februari 2010

    Jag såg dig nog när du susade förbi mitt hus där i bilen idea :)

  • farmoringer 21 februari 2010

    Skrivet av idea_ den 21 feb 2010

    Har du flyttat farmoringer? har för mig att det stod att du bode i kalix förut? eller minns jag fel (trode ju att jag hade bildminne :o) Jepp, ni i söder har snöstorm, vi i norr har kyla, var till lilla farmor och firade att hon blir 85, när vi körde hem påstod biltermometern under resans gång att det var mellan 25 och 34 grader kallt beroende på var vi var och hur långt efter solnedgång (jippi vi går mot senare solnedgångar, man hinner nästan äta middag innan det mörknar (Y))


    Nej, inte har jag flyttat inte. Eller jo, men det är tio år sen sist..:D(Y)

  • The_mama97mia 26 februari 2010

    KRÅNGEL med chatten!
    Det gjordes ngn uppgradering som inte blev till det bättre, om man försöker öppna chatten via fliken på MK sidan funkar det inte så bra, går inte att skriva?

    Jag använder en genväg
    Här har du länken
    http://www.matklubben.se/inc/chat/

  • daniely 26 februari 2010

    Chatten är nu integrerad i Matklubben, upplever ni några problem med den får ni gärna skriva dom här så ska jag fixa till det så fort som möjligt.

    Den är inte helt klar än, men vi måste byta till denna för att kunna balansera sidan mellan olika servrar, den gamla var inte byggd för det ändamålet

  • Okänd 26 februari 2010

    jag hittar inget fält jag ska skriva i Daniel

    är det meningen att det ska vara som en vit nästan genomskinlig sida, MK hemsidan skymtas under.

    Finns inget att skriva i heller! Förut fanns ju en hel sida, nu är ju sidan förkrympt! Den täcker ju knappt hela MKs sida.

  • The_mama97mia 26 februari 2010

    nej det funkar inte.
    :'(

  • daniely 26 februari 2010

    Här är en exempel bild på vart man skriver:
    http://www.matklubben.se/images/chatten.jpg

  • The_mama97mia 26 februari 2010

    OK alla, ni får klara er utan mig i chatten, det går nog bra! Ha så kul!

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.