Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Kom in i MK chatten!

  • Okänd 26 februari 2010

    Skrivet av daniely den 26 feb 2010

    Här är en exempel bild på vart man skriver:
    http://www.matklubben.se/images/chatten.jpg


    Den grå inmatningsrutan längst ner finns inte på min sida.

  • Okänd 26 februari 2010

    Skrivet av mama97mia den 26 feb 2010

    OK alla, ni får klara er utan mig i chatten, det går nog bra! Ha så kul!
    nej vänta lite.

  • The_mama97mia 26 februari 2010

    jag finns på msn om ngn vill prata - det är mitt nick @hotmail.com
    tala om att du är från matklubben o vad ditt nick är här

  • daniely 26 februari 2010

    Nu verkar vi ha fått igång chatten för de flesta, kommer fler uppdateringar under kvällen.

    Har ni fortfarande problem testa trycka in ctrl och f5 knappen samtidigt så bör det funka fint efter det (ska dock inte behövas)

  • The_mama97mia 1 mars 2010

    *puffar*
    Nu har chatten fått nytt utseende och det är fortfarande en del saker som är lite underliga.
    Jag är glad om ni går in o kollar, daniely vill nog också veta - let´s put it up to the test...

  • anette_m 2 mars 2010

    Chatten fungerar:)
    Det är många som kommer in och vänder fungerar det inte för er ???
    Snälla säg i allafall ett hej på oss som är där så att vi vet :s

  • Okänd 3 mars 2010

    Instämmer med Anette, man kan ju inte veta, varken om ni ser texten eller om ni inte kan skriva.

    Ni kan väl åtminstone kosta på er ett hej.
    Vänlighet kostar inget, än så länge. Vi som är där inne tycker i alla fall att det är kul!

  • The_mama97mia 2 april 2010

    *PUFF I PÅSK*

    Välkomna in i chatten!

    Hälsar Mama97mia

  • The_mama97mia 11 april 2010

    Dags att puffa för chattandet igen!

  • anette_m 6 augusti 2010

    Nu funkar chatten bortsett från vårat lilla {ghost} som kommer smygande så där mellan kl.22.00-22.30 men det är ofarlig {beauty}
    Så kom in och sej hej {laugh}

  • The_mama97mia 6 augusti 2010

    jaaaaaaaaaaaa! kom o titta in i vår lilla chatt! Vi kan prata om det mesta!

  • anette_m 16 augusti 2010

    Hej nu när semestern börja ta slut för dom flesta utav oss, kanske du har tid och lust att komma in på chatten och säga HEJ på oss som finns där {laugh}

  • boz1965 16 augusti 2010

    Skrivet av anette_m den 6 aug 2010

    Nu funkar chatten bortsett från vårat lilla {ghost} som kommer smygande så där mellan kl.22.00-22.30...


    Jag som är så rädd för {ghost}...

  • anette_m 17 augusti 2010

    Skrivet av boz1965 den 16 aug 2010

    Skrivet av anette_m den 6 aug 2010

    Nu funkar chatten bortsett från vårat lilla {ghost} som kommer smygande så där mellan kl.22.00-22.30...


    Jag som är så rädd för {ghost}...


    Ingen fara vi skyddar dig {beauty}

  • The_mama97mia 4 september 2010

    Dags att puffa lite, ser att många är inne o vä nder i chatten.
    Ni som aldrig testat och undrar HUR - kolla efter fliken Chat , klicka på den, sen måste man Aktivera chatten i en rutan nere till höger i bild. Sen är det bara att komma in o tjöta. OM stort som smått!

  • The_mama97mia 4 september 2010

    OCH lika viktigt, när du går ur - klicka i Avaktivera chatten, annars är du en silent partner hela tiden. Det är inte snyggt att sitta och smyglyssna så ju... :)

  • The_mama97mia 4 september 2010

    ...och för er modiga som vågar komma in och säga hej -
    om man vill adressera ett inlägg så klickar man på ngns namn i listen ovan där man skrivit - då kommer det namnet upp först som en "etikett" elelr adress och det blir lättare att följa inläggen i chatten då.

    Välkomna!

  • elleave 4 september 2010

    Säg gärna någonting när ni kommer in, det är oftast folk där även om inget skrivits på en stund :)

  • The_mama97mia 4 september 2010

    (Y)

  • lena01 4 september 2010

    Skrivet av mama97mia den 4 sep 2010

    (Y)
    (Y)(Y)

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.