Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Negativa eller inga förändringar.....

  • Lind 1 september 2008

    Extra bilder ska nu vara löst, var inget större fel, var så att cachen inte tömdes från databasen när ni la in en ny bild, men nu ska det fungera!

    Mvh
    Mikael Lind
    Matklubben.se

  • Smulpajen 1 september 2008

    Skrivet av Lind den 1 sep 2008

    Extra bilder ska nu vara löst, var inget större fel, var så att cachen inte tömdes från databasen när ni la in en ny bild, men nu ska det fungera!

    Mvh
    Mikael Lind
    Matklubben.se

    Toppen! när kommer knappen där vi själva kan ta bort bilder och recept??

  • ca70 1 september 2008

    När man använder sig av sökfunktionen i kokboken och får upp sina resultat, efter att man klickat på ett av de recept man fått upp, kan man inte komma tillbaka till sökresultaten igen utan att gå via backa-pilen och sen uppdatera sidan. Ska det vara så krångligt eller kan man hoppas på en förbättring framöver? :o

    :p Uppskattar allt ert jobb med att få rätt på alla "skavanker" och önskemål vi har här på Matklubben, Lind m fl!

  • sonja55 1 september 2008

    Om jag har redigerat någon annans recept i min kokbok och ska sedan skriva ut det så är det gamla kvar, det skrivs inte ut som jag har redigerat det. Varför är blir det så???? (N)(N)

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.