Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Vad läser du nu?

  • The_mama97mia 7 september 2011

    Mons Kallentoft - Höstoffer. Otäck som hans tidigare böcker och en rätt tragisk poliskvinna med mkt ångest. Vet inte riktigt vad jag tycker om hans sätt att blanda in liksom lite övernaturliga grejer men det är klart läsbart.

    Sen varvar jag med Leif Mannerströms Husmanskonst. Ska plöja mig igenom kokboksbiblioteket är min plan!

  • LittleMissTessie 7 september 2011

    Skrivet av annasgroda den 6 sep 2011

    Har precis avslutat Niceville av Kathryn Stockett, en helt UNDERBAR bok.


    Jag håller med dig. Den var riktigt, rikigt bra. Det ska bli intressant att se filmatiseringen.

  • littlejohn 7 september 2011

    Just nu kopplar jag av med Nora Roberts Som en drömbild.

  • Jullan1996 7 september 2011

    Har precis läst Sheila O´Flanagans "Den jag ville ha". Har läst flera av hennes böcker, inte något av det bästa jag läst men väldigt underhållande och lättlästa. Perfekt om man gillar genren chicklit. :)(Y)

  • cuteknosan 7 september 2011

    Just nu läser jag "vinterbarn" av Deatrier Mörch

  • orri 7 september 2011

    Stephen King - De tre blir dragna
    Western scifi

  • amoz 7 september 2011

    Har precis börjat på Nattens hjärta av Judith Lennox, känns lovande precis som hennes tidigare böcker.

  • miabok 11 september 2011

    Jag läser sista delen av Viveca Stens Sandhamnsdeckare. Trodde inte på dem, men de är riktigt bra och spännande.

  • Gul13 16 september 2011

    Jag är snart klar med Johan Theorins bok Blodläge.
    Annorlunda men mycket bra.

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.