Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

HJÄLP!!30 ÅRS FEST!!!

  • softis 21 januari 2009

    Skrivet av hannacooranna den 20 jan 2009

    (L) Kärleksfullt.
    Jag tycker att det enkelaste vore väl ändå en tårta, varför inte en kladdkaka, allas favorit och finns det egentligen någonting enklare att göra? Att sikta florsocker på gör det ju till världens snyggaste (Y) Fast det blir väl mer än en kladdkaka på 20 pers.
    Annars tycker jag att du kan väl göra lite smågodis hemma som du ställer i lokalen tidigare innan bowlingen och det. Finns ju hur mycket som helst ;) välj och vraka!


    Mmm,fast vi vill ej ha kakor el tårtor,d bjöd vi på dagarna då vi fyllde.Nu ä d spritfest å äta tårta 00.30 på natta känns ej lockande för oss. Men tack ändå:)

  • softis 21 januari 2009

    Skrivet av redd den 21 jan 2009

    Skulle förmodligen satsat på tacos med mjukt bröd, funkar för alla i någon grad.

    Annars skulle jag nog valt att göra en wok med färdiginblandat ris.

    Men ta och gör en Stor PizzaSallad i alla fall, är det någon som inte blir mätt kan dom alltid frossa i det. Dessutom billigt som bara den att göra om man hittar vitkol till ett vettigt pris.


    Nä,känns FÖR matigt då vi redan ätit middag.Men som sagt,d blir pizzabullar:)

  • softis 21 januari 2009

    Nu svarar jag till alla m risk för att bli tjatig å verka envis:p vi har bestämt oss för pizzabullar,d passar oss den dagen(natten) Vi vill ej ha tårtor,kakor,ost å kex osv,vi vill ha nått lätt å smidigt å billigt å gott,så pizzabullar å snack å ja ALKOHOL i mängder:p Tack alla för tips å förslag,men vi har bestämt oss så vi behöver ej flera tips(inte illa menat)! Åh va ja längtar nu,kommer bli kanon d här (Y)

  • softis 21 januari 2009

    Skrivet av MatHanna den 21 jan 2009

    Ja varför inte lite olika tårtor? Tårtbuffé? Enkelt o trevligt!!!

    Kycklingsallad, skaldjurssallad mm. med mycket och olika hembakta bröd och goda ostar o kex, olika såser.

    E ni sugna på varm mat igen så funkar ju alltid pytt-i-panna, enkelt att värma på i ugn och servera med ett rejält o rustikt gott hembakt bröd med riktigt god ost o sallad.

    Tacos går ju oxå bra att förbereda långt innan, dessutom blir det ju lite plockis av det.

    Div snacks

    Inga avancerade tips men dock enkla!!!

    Lycka till//MatHanna


    Tackar (L)

  • softis 21 januari 2009

    Skrivet av welma den 21 jan 2009

    Grattis till er båda två :) Piroger med olika fyllningar passar tiill de flesta drycker :-) bra komplement till pizzabullarna oxå. Lycka till med vad du än hittar på!


    Tack så mycket (L)

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.