Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Middag med familjen, behöver lite hjälp!

  • saaabina 25 oktober 2008

    Hej!
    Om en vecka kommer föräldrarna på besök. Har bestämt mig för att bjuda på kyckling, men ja vet inte på vilket sätt jag ska tillaga den. Har tänkt på om man ska ha in den i ugnen med någon fyllning eller så.

    Behöver er hjälp, med tips på goda recept :)
    Tacksam för all hjälp!

    :)

  • farmoringer 25 oktober 2008

    Om du ska ha hel kyckling så sök på fylld kyckling under sök recept. Där finns olika förslag som kanske kan intressera dig..

  • frucaos 25 oktober 2008

    Kyckling tagine
    Inte i ugnen, jag vet, men så mumsigt!!

  • LaJefa 25 oktober 2008

    Denna kyckling är bara helt fantastiskt god. Jag fick detta recept av min faster (Mellanbellan) för ett antal år sen. Så jag tillagade denna rätt till min systers (Gillsan) bästa väninnas (Evia) möhippa. Det var huvudrätten i en tre-rätters meny och alla vi tjejer tyckte den var jätte god. Namnen inom parentes är deras användarnamn här på MK.

    Marylins fyllda kycklingfiléer med kall sås

  • segerwitch 25 oktober 2008

    :pÅt detta idag, det var jätte gott!
    Champinjonfyllda kycklingfiléer med marsalasås

  • enAnnan 27 oktober 2008



    Denna rekommenderar jag! Ingen som inte gillat den.

  • Bianca 27 oktober 2008

    I helgen gjorde jag baconlindad, gorgonzolafyllda kycklingfiléer. Skjutsade in dessa i ugnen, dryga halvtimmen(beror på tjockleken på filéerna). Vätskan som blev redde jag av med matlagningsgrädde, creme fraiche och lite soja och det vara alles. Supergott!!!

  • LaJefa 27 oktober 2008

    Denna gryta är lika god att gör med kycklingfilé, byt ut fläskfilén mot kycklingfilé istället och du har en smarrig lite lyxigare gryta. Du kan till och med göra den dagen innan...

    Spansk fläskfilé gryta à la Gran Reserva

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.