Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Veckans erbjudande

  • marielotta 5 mars 2010

    Skrivet av redd den 3 mar 2010

    Ett tips åt det lyxigare hållet är att köpa 1kg mozzarella ost på willys och riva ner och frysa till pizzan etc. Kostar 60-70kr och då kan man ju lyxa till det och äta mozarella, färska tomater, olivolja och flingsalt kvällen innan man river ner resten.

    Det låter himla gott...
    Tycker ofta köttfärsen är billig på hemköp så jag handlar ofta där. tTror fläskfärsen kostade 34, blandfärsen 45 och oxfärsen 59...

  • The_mama97mia 5 mars 2010

    hmmmmmmmmmm. Lidl hade ngt superduperextraerbjudanden imorgon (idag?) lördag, gurka o banan till sanslöst billiga priser. Jag måste trotsa förkylningen o ge mig ut o proviantera lite i alla fall imorgon, får bli en sväng till Lidl.

  • FrokenLindgren 6 mars 2010

    Vet inte riktigt hur torsken är men Willys har 5-pack torskfiléer för 100:- (a 400 gram styck). Jag har köpt men inte hunnit prova än.

  • lena4 6 mars 2010

    Skrivet av lena4 den 1 mar 2010

    Coop säljer svensk nötfärs för 39:90 den här veckan. Då gäller det att bunkra.(Y)



    Eller hur ............. varit där tre gånger .
    Slut.
    Leveransbilen i dike.
    Tredje gången slutsålt.
    Nu är inte Lena glad.

  • Mistys 6 mars 2010

    Skrivet av FrokenLindgren den 6 mar 2010

    Vet inte riktigt hur torsken är men Willys har 5-pack torskfiléer för 100:- (a 400 gram styck). Jag har köpt men inte hunnit prova än.


    Här i Uppsala var det Eldorados torsk. Köpte den sist, kokade med äggsås. Otroligt fin faktiskt. Blev mycket förvånad då Eldorado är lågprismärket. Fina härliga fileer. Bra rensad, inte ett ben eller skinnrest. Detta brukar ju annars vara vanligt på billig fisk. Köpte igen men har inte provat än. Kanske hade jag bara tur sist......hoppas inte :P

  • lena4 6 mars 2010

    Skrivet av Misty09 den 6 mar 2010

    Skrivet av FrokenLindgren den 6 mar 2010

    Vet inte riktigt hur torsken är men Willys har 5-pack torskfiléer för 100:- (a 400 gram styck). Jag har köpt men inte hunnit prova än.


    Här i Uppsala var det Eldorados torsk. Köpte den sist, kokade med äggsås. Otroligt fin faktiskt. Blev mycket förvånad då Eldorado är lågprismärket. Fina härliga fileer. Bra rensad, inte ett ben eller skinnrest. Detta brukar ju annars vara vanligt på billig fisk. Köpte igen men har inte provat än. Kanske hade jag bara tur sist......hoppas inte :P

    Vill oxå ha denna torsk. Har inte Willys här. Måste ta mig till Uppsala ( 8 mil ). Får se när jag har tid att åka?

  • The_mama97mia 7 mars 2010

    Jag letade efter torskfile ECAB på Netto, 5-p för 100 spänn, slut, slut slut..
    Idag (läs lördag) när jag skulle till Lidl för att bunkra gurka o banan så hade jag så hög feber att det var inte att tänka på. Hmmm. Men men ny vecka, nya extrapriser.
    Visst är det trist när man kämpar med sin inköpslista o det inte finns hälften av det man önskar...


    *visst är det trist när listan brister,
    varför skulle annars konsumenten tveka?
    Affärsinnehavaren kör sina lister
    och vi köpare får fortsätta reka...*

  • The_mama97mia 25 mars 2010

    Nu vänner blev det löning igen, och mama mia har provianterat för finska vinterkriget (tänk om handles går ut i strejk???)
    Jag har plockat russinen ur alla kakor här
    COOP kycklingfilé 39.90 /kg
    Potatis 5 kg för 14.90

    ICA stora frusna räkor 29.90/500 g

    NETTO
    Gurka tio kr kg, ta två kan du äta en också
    Fläskfilé färsk 58:-/kg, bra till grillpremiär i helgen
    Goudaost 29:-/kg
    Vattenmelon 10:-/kg
    Laxfilé 4 p bitar 39:-

    Jag är nöjd.

  • martina63 25 mars 2010

    Grevé ost lagrad 17% idag på hemköp 39.90/kg.
    Färsk hel lax 59.90/kg vi-butikerna
    Helg-skinka 29.90kg Lidl
    Fryst oxfilé 98.00/kg helgerbjudande hos Willys, även sill i burk 5:-/st, helgskinka 28.90/kg

    Bra till påsken!

  • boz1965 29 mars 2010

    Tänkte försöka blåsa lite nytt liv i den här tråden :)

    ------------------------

    CityGross:
    Ägg 20-pack - 19.95
    Sill 3-burkar, olika sorter - 25.-
    Färdigkokt skinka - 25.-/kg
    Fläskstek, benfri – 39.95/kg
    Crème fraiche 2 dl, 2 st – 15.-
    Grädde, matl. eller vispgrädde, 5 dl, 2 st – 25 .-
    Hushållsost – 49.95/kg
    Vetemjöl, 2kg – 5.- (kundkort)
    OLW snacks, 2 ps – 35.-

    Lidl:
    Kvibille Cheddar – 69.90/kg
    Godis i lösvikt – 39.90/kg
    Oxfilé, fryst – 129.-/kg
    Prinskorv, 1kg – 39.90

    Netto:
    Godis i lösvikt – 39.-/kg
    Sill, 3 burkar, olika sorter – 15.-
    Kycklingfilé, färsk, 900g – 59.-
    Falukorv, Scan, 2x800g – 39.-
    Godisfyllda påskägg, 400g – 29.-

  • JennyV 31 mars 2010

    Häromkring har vi inga lågpris affärer, både på ont och gott, men Konsum och ICA har oxå rabatter ibland :) Denna vecka är det billigt med bl.a fryst Dansk fläskfilé för medlemmar på Konsum : 49.90/kg Det är även medlemspris på ABBA sill, 3 för 20 kr (för de små burkarna) men dessa priser gäller nog bara i Bohuslän?!!

  • Fridellan 31 mars 2010

    Hej! Tänkte tipsa om att Ica Maxi (på gotland men säker i alla ica maxi butiker) har extra pris på gotis! Typ 2,50 kr/hg as billigt!! så du som e sugen på godis till påsk, åk dit! {eat}

  • chrisq 31 mars 2010

    :DD har hamstrat oxfile för 129kr kilot så nu ska jag klara grillningen denna sommar hihi

  • Bumbis 31 mars 2010

    Det är olika erbjudande i landet fastän det är samma butik. Förra veckan hade Willys här i Kungsbacka oxfilé för 99:-/kg och denna veckan var det Maxi:s tur. Här finns även Kvantum och Hemköp så det är fullständigt krig och det är ju bra för oss konsumenter. Coop Forum finns oxå.

  • lena4 31 mars 2010

    Skrivet av JennyV den 31 mar 2010

    Häromkring har vi inga lågpris affärer, både på ont och gott, men Konsum och ICA har oxå rabatter ibland :) Denna vecka är det billigt med bl.a fryst Dansk fläskfilé för medlemmar på Konsum : 49.90/kg Det är även medlemspris på ABBA sill, 3 för 20 kr (för de små burkarna) men dessa priser gäller nog bara i Bohuslän?!!


    Jag har oxå köpt fläskfilè för 49.90.
    Och sillburkarna 3= 20 spänn.
    Det va på coop de.

  • emaxen 7 april 2010

    {beauty}
    Hejsan nu säljer ica färdigmarinerad ytterfilé för 49 kr kg, olika smaker.köpte fläder och nyponmarinerad som står i ugnen.
    Finns även vitlök o smör och en till som jag inte kommer ihåg smaken på.
    Är även perfekt att ha på grillen

  • chrisq 7 april 2010

    :DDunderbar kassler på netto 35kr /kg

  • Gnurf 7 april 2010

    Röd grape...14,90/kg på Coop. Grape är gott {smirk}

  • The_mama97mia 7 april 2010

    hmm jag var bara till Lidl idag utan att egentligen ha koll på extrapriserna, men dom hade fortfarande kvar oxfilén för 129 spänn, så det blev en som ligger o tinar i kylen till helgen o grillning.
    Sen sålde dom Färdiga köttbullar (ja jag vet!!!!!) Enebackens, för 19.90. så billigt... o så smidigt nu på påsklovet...
    Annars ska jag nog handla på Netto mot helgen - gurka 15:- kg . bacon 500 g för 25 spänn, gräddfil 2 för 15, m.m. diverse.

    Lidl hade i Nästa Veckas erbjudande - räkor 1 kg för 29.90.

  • The_mama97mia 11 maj 2010

    *puffar upp detta*
    Idag handlade jag på COOP i Norrköping, Flintastek för 24,90 /kg, köpte 2 st, ALbin älskar det.
    Sen har COOP medlemspris på färsk laxfilé, det blev en sån med á 79 spänn kilot tror jag det var.

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.