Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Älskar att hata?

  • Mistys 21 april 2010

    Jag älskar att hata "måsten".....
    Tänk om livet bestod av "jag bör","jag ska","jag vill" istället för "jag måste".
    Låter så tråkigt !
    Var på en föreläsning en gång, där sa man att man ville utesluta ordet "måste" ur svenskan. Livet skulle bli mycket positivare då! Han påstod att bara svenskan hade ordet "måste" precis som "lagom"
    Vet inte om det stämmer men jag försöker iallafall att minimera mina måsten och göra dom till "bör" istället {curl-lip}

  • Marre73 24 maj 2010

    Folk som baktalar, finns inget värre än det! Konfronterade en människa som hållt på och gjort mitt jobb till ett rent helvete förut och håller på och försöker nu med ,men inte får gehör av de hon pratar med. Fast jag konfronterade henne med något hon sagt rakt framför näsan på mig erkände hon inte den fega människan utan sa att det var andra som sagt det.Hur lågt kan man sjunka egentligen?(N)

  • boz1965 25 maj 2010

    Skrivet av MaritaE73 den 25 maj 2010

    Folk som baktalar, finns inget värre än det! Konfronterade en människa som hållt på och gjort mitt jobb till ett rent helvete förut och håller på och försöker nu med ,men inte får gehör av de hon pratar med. Fast jag konfronterade henne med något hon sagt rakt framför näsan på mig erkände hon inte den fega människan utan sa att det var andra som sagt det.Hur lågt kan man sjunka egentligen?(N)


    Ja, det är märkligt hur somliga inte kan stå för det de sagt eller gjort... Men man ska inte låta såna komma in under huden på en. Det är bara att låta det rinna av som när man slår vatten på en gås. :)

  • Okänd 25 maj 2010

    Jag funderar på om det inte är tidens tand att neka även när man blir överbevisad.
    När man läser om alla brott som begås,undrar i alla fall jag hur dom kan neka inför rätten inför alla vittnen bl.a som har sett allt. Men går det så går det ungefär. Vet inte vad det är för ett samhälle vi lever i !!!!!
    Blånekelse kallas det.

  • jimboz 25 maj 2010

    Arlas nya förpackningar har jag fått på hjärnan så dom hatar jag just nu..Jag önskar förstås att jag älskade dom men det gör jag inte ! (N)

  • florin 25 maj 2010

    Netto! De skickar reklamblad varje vecka men när man kommer till affären så är varorna slut! Även x-priser som gäller torsdag-söndag och jag kommer till affären på torsdag förmiddag så finns inte varorna. Jag blir galen på detta!{angry-annoyed}

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.