Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

berätta något om dig själv

  • 23 februari 2008

    tänkte vi kunde lära känna varandra bättre. o här skall man berätta en sak om sig själv varje gång man skriver här. ni kanske samlar på något? ni kanske har någon cool tatuering? ni kanske har något husdjur? ni kanske rest någonstans? ni kanske träffat någon speciell person? ni kanske gjort något häftigt, som tex hoppat bungujump?
    det kan vara vad som helst i stort sett.

  • 23 februari 2008

    Skrivet av Magica den 23 feb 2008

    tänkte vi kunde lära känna varandra bättre. o här skall man berätta en sak om sig själv varje gång man skriver här. ni kanske samlar på något? ni kanske har någon cool tatuering? ni kanske har något husdjur? ni kanske rest någonstans? ni kanske träffat någon speciell person? ni kanske gjort något häftigt, som tex hoppat bungujump?
    det kan vara vad som helst i stort sett.



    ja just det ja, jag kanske skall börja. svårt att komma på något ibland när man bara skall komma på något sådär. men jag börjar med att berätta att för något år sen var jag o äldsta brorsan i en tatueringsperiod, o jag skaffade 5 st på ca 1 1/2 år. en spindel på högra underarmen, förgätmigej på vänstra överarmen, en stjärna på nacken, en ödla på foten (det var det mest smärtsamma jag varit med om) o kalle ankas porträtt på svanken (han kikar upp ur byxorna när jag böjer mig ner).

  • annaviola 23 februari 2008

    Jag älskar böcker, är en riktig bokmal och läser det mesta som jag kommar över....:D

  • Bowmore 23 februari 2008

    Har ett nyvunnet intresse i skottsk singlemalt whisky
    Har även börjat släktforska lite grann, jä-la spännande

  • Okänd 23 februari 2008

    Jag har en duva tatuerad ovanför bröstet.Jag älskar böcker,läser varje dag.Gillar att sy,brodera,skriva brev och lösa korsord.Bor med sambo och sonen i villa,har bara en katt just nu som husdjur.Jobbar i skolköket.Vi har både rådjur och rävar på gården som varje kväll får mat, vi tittar på dem i fönstret.gillar även fiske,bärplockning och en svamptur om hösten. Kan vara väldigt lat av mig emellanåt.Och det är jag idag,bara slappar.Det var lite om mig.Håll till godo.

  • jas65 23 februari 2008

    Jag är en enkel person med historia, musik och matlagning som mitt intresse samt kemisk & elektrolytisk ytbehandling som mitt största intresse skriver artiklar på engelska till in site i USA. Jag gillar matlagning och natur upplevelser samt att umgås med med vänner på kvarterskrogen. I kväll inför schlagern så skall de få en förätt med ingefärs päron.

  • 23 februari 2008

    ni skall berätta EN sak varje gång ni skriver, något liksom "speciellt", något som ni gör, som beskriver er mm.

    jag kan ligga i ett blött dike i minusgrader i flera timmar bara för att vänta på att det speciella ljuset skall träffa vattendropparna o ge ifrån sig dessa vackra reflexer, för att sedan fotografera det

  • Okänd 23 februari 2008

    Jaha,men nu fick ni allt på en gång av mig,sorry

  • farmoringer 23 februari 2008

    Mattokig, kan sitta flera timmar och bara läsa om mat, framför datorn...

  • Svesse60 23 februari 2008

    Ja, jag måste säga att jag och "farmoringer" är lika mattokiga. :D Många timmar framför datorn för att hitta goda recept.

  • MammaModesty 23 februari 2008

    jag älskar att åka till tjärnen och fiska stå där i lungnet se solen gå ner.. ja jag gillar även myggen o knotten då... helst ska jag stå själv... men naturligtvis är det roligt när familjen och bästa kompisen är med. det bästa är adrenalinet som kommer när det nappar. (Y)

  • MammaIrene 23 februari 2008

    Detta var lite svårt, vad skall jag välja att berätta, har ganska många intressen... Men det som kanske mest är jag ändå är att jag älskar att sjunga!, även om det nu för tiden med 3 små barn inte blir riktigt på samma sätt....
    Jag sjöng bla på mitt eget bröllop, en sång jag själv hade skrivit till min man. Det brinner en eld hette den. Det var (oj)7 år sedan till somaren.......

  • camillaf14 23 februari 2008

    Jag älskar att dansa linedance :p

  • Grytlappen 23 februari 2008

    Jag känner en som sett Elvis live.

  • MammaIrene 23 februari 2008

    Jag har spelat golf med Niklas Fasth och var själv med i samma Elitlag som hans lillasyster Jessica Fasth

  • farmoringer 23 februari 2008

    Varje lunchrast på jobbet så läser jag deckare....:p

  • snutten 23 februari 2008

    Jag älskar fjällen, speciellt Funäsdalen! Jag har varit där ett par gånger om året sen jag var liten.
    Lugnet, naturen ja precis allt är helt underbart där.
    Jag blir sjuk om jag inte får åka dit, det är som att komma hem.

  • Heisjo 23 februari 2008

    Satt igår kväll fast på tåget från Stockholm till Lund, i Nässjö. Av alla metropol i Sverige var det inte det roligaste stället....inte heller lätt att komma därifrån. Men till sist blev det en taxi....och istället för 19:30 var jag hemma 00....(dock glad att jag kom hem, en del är fortfarande fast vad jag vet)

  • snutten 23 februari 2008

    Läser massor av böcker - gärna deckare, mord och andra hemska grejer :p

  • Hjotrongull 23 februari 2008

    Jag dansar afro och det är så härligt att släppa loss(Y):p

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.