Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Datakunnig? MSN-virus

  • Smulpajen 23 augusti 2008

    Här har det inte visat sig några virus. Skulle vara intressant att veta vad det hette?

  • Queenie 23 augusti 2008

    Tyvärr kommer jag inte ihåg det ...

  • Smulpajen 24 augusti 2008

    Skrivet av K-kristina den 23 aug 2008

    Vad är det sm hönder på matklubben? I alla recept som jag försökt ladda ner sen nya matklubben kom så kommer det upp varning o det visadw sig att jag fått vairus som spred sig till 80 filer. Kämpade hela kvällen o det gck ej ens kom aut på internet o viruset en trojan gick ej reparera ,eller sätt ai karantän. Underligt så helt plötsligt i em gick deetreaparera . Är de fler som haaft detta problem efter det nya matklubben kom? I går hade jag bar ahämtat recept från en o samma person ,idag tog jag från en ny o samma varning kom upp så nu är jag livrädd att ajg har virus igen.(N)

    Här har det inte visat sig några virus. Skulle vara intressant att veta vad det hette?

  • pcpro 12 maj 2009

    Kör ComboFix

    Ladda ner ComboFix här: http://www.bleepingcomputer.com/combofix/how-to-use-combofix eller på direktlänken http://download.bleepingcomputer.com/sUBs/ComboFix.exe

    Kör den och följ instruktionerna.
    Den är klar när datorn har startat om och du fått upp ett textdokument på skärmen med en logg på vad den har gjort.
    I loggen kan du läsa om/vad den hittat om du är intresserad.
    Men annars bara stäng textdokumentet och kör på som vanligt.
    Om problemet kvarstår krävs fler åtgärder.

    Kontakta mig på mail så kan jag säker hjälpa till: [email protected]

  • anluk 12 maj 2009

    Tusen tack har själv fått detta problem nu. Här är man duktig och tjatar på barnen att Ni får inte öppna länkar. Vad gör deras duktiga mamma - jo öppnar en länk och får MSN-virus.

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.