Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

"Floppar"

  • DoctorWho 29 februari 2012

    Skrivet av ScarlettRose den 29 feb 2012

    Jag saknar även Yoggi mini med Citronsmak.


    Det var den enda yoghurt som jag åt.

  • sju 29 februari 2012

    Skrivet av knyppeltanten den 5 feb 2012

    Det fanns en pistageglass med ränder av chokladsås smaksatt med whiskey i en plastbytta. Jag älskade den men den fanns bara en sommar om jag minns rätt. Men jag vet inte om det var GB som hade den, jag hittar den inte på deras reklamskyltar.

    Jag minns inte heller vad den hette, men man satte locket som fot på bägaren när man åt, det minns jag. Och så minns jag att den var otroligt god.

  • pihal 29 februari 2012

    Skrivet av martina63 den 29 feb 2012

    Nu minns jag Arlas Naturens Under, en tropisk juice med mjölk eller vassle i. Vi gillade den enormt, men den försvann såklart..


    Håller med dig, den var supergod.

  • Ellee 29 februari 2012

    Skrivet av Beckis83 den 29 feb 2012

    OLWarna,nån som kommer ihåg? Chips som såg ut som spöken med supergod grillkrydda. Nångång på 90talet. Och Chicken Pommes? Friterat majs som såg ut som kycklingklubbor med grillkrydda. Sååååå goda,men dom försvann..


    ÅH i somras när jag var på cypern åt vi supergoda spökchips! men har inte lyckats hitta dom här än!

  • jollo10 29 februari 2012

    Kommer ni ihåg Bobs saft som man skulle blanda ut med mjölk? var SÅ HIMLA GOD!

  • Silvander 29 februari 2012

    Vilken härlig tråd!

    Jag saknar hårda karameller i form av apelsin- och citronklyftor (gula och oranga) i påse. - var innan lösgodisets tid :) i början av 80-talet som jag fick dem hemma hos mormor.
    Jag har letat nu men utan resultat, minns att de var lite geggiga inuti.

  • DoctorWho 29 februari 2012

    Skrivet av Silvander den 29 feb 2012

    Vilken härlig tråd!

    Jag saknar hårda karameller i form av apelsin- och citronklyftor (gula och oranga) i påse. - var innan lösgodisets tid :) i början av 80-talet som jag fick dem hemma hos mormor.
    Jag har letat nu men utan resultat, minns att de var lite geggiga inuti.



    Jag har sett att ÖoB ibland har små runda burkar medapelsin- och citronklyftor i. Vet tyvärr inte om de är geggiga inuti.

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.