Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

GAAAAAAH!!!

  • sessa79 25 november 2009

    iprenmannen.. blir så äcklad av o se på honom..

    sen gillar jag inte di leva.. bläe

  • Gnurf 25 november 2009

    Äsch han är ju bara en vanlig farbror, Vi blir såna där när Vi paserar 40 års ålder....:D

    Skrivet av escarboucle den 24 nov 2009

    Gert Fylking!
    Usch han är så dryg, snuskig och gubbsjuk så det är äckligt! Han är anledningen till att jag inte lyssnar på RIX FM för kl 10 på morgonen.

  • Tant_Anita 8 februari 2010

    Skrivet av sessa79 den 25 nov 2009

    iprenmannen.. blir så äcklad av o se på honom..

    sen gillar jag inte di leva.. bläe


    Jag håller fullständigt med om Di Leva, han är väl så nära en alien man kan komma utan att resa ut i yttre rymden.

  • Okänd 8 februari 2010

    Annicka Lantz kan jag inte med.

    Och "barnungarna" Mannheimer och Tengby, dom förstör hela söndagsförmiddagen med sitt fjantprat i p4.

  • familjenlundin 8 februari 2010

    Alex Schulman får jag kalla kårar av att se och höra, usch! Sen kan jag inte med radarparet Fredrik och Filip, gapiga, skrikiga och skränar likt fiskmåsar i alla program dom är med i! (N) (N)

  • Okänd 8 februari 2010

    (Y)

  • The_mama97mia 8 februari 2010

    Egentligen är det väl media jag retar mig på mest...
    Som sist när Carola katastrofturistade i Haiti o mumlade högt om att domedagen var förutspådd i Bibeln.... *wham* stor artikel genast.

    Och Fadde Darwich (who?) har sprutat in botox o gjort slut med bonde-tjejen. Vem bryr sig? Men stora löp blir det. Om ... nothing..

  • jas65 8 februari 2010

    Äldre män med hästsvans. Tv3 kocken's nya stjärnskott., Svante Thuresson, Lisa Ekblad

  • boz1965 8 februari 2010

    Hähäh! Den här tråden hade jag fullständigt glömt. Kul att se att det finns lite liv i den fortfarande. (Y)

  • boz1965 8 februari 2010

    Skrivet av danniella den 8 feb 2010

    ...Och "barnungarna" Mannheimer och Tengby, dom förstör hela söndagsförmiddagen med sitt fjantprat i p4.


    Och Luuk/Lindström då? Snacka om att "På Spåret" är förstört.(N)(N)(N)

    Fram för Oldsberg/Hellberg igen!!! (Y)(Y)(Y)

  • The_mama97mia 8 februari 2010

    Jag håller inte med dig där om På Spåret, älskar F Lindström, tycker dom axlar manteln bra hittills, däremot är det ju en masssa konstiga artister....

    P4 lyssnar jag aldrig på så jag vet inte, o som sagt man kan byta kanal eller stänga av, men jag vidhåller att det värsta är när folk säger jävligt dumma saker - att man ser ut som man gör kan ingen rå för... Men Carola tar priset all times för mig, som sagt.

  • Okänd 8 februari 2010

    Skrivet av mama97mia den 8 feb 2010



    man kan byta kanal eller stänga av, - .


    Du vet Mia jag gillar att sitta och lyssna på radion en söndagmorgon med min kaffekopp. Men du har så rätt så, det är det jag gör, inte sätter på radion alltså!

  • Mistys 8 februari 2010

    Ja, Carola vad säger man? Jag har skrivit det förr i denna tråd och säger det igen. Sångrösten kan ingen ta ifrån henne men hon ska inte prata. Och det hon sagt på Tahiti...........(N)

  • The_mama97mia 8 februari 2010

    eh. Haiti tror jag det var, men det spelar ingen roll, hon vräker ur sig dumma saker var som. Men är det inte ännu dummare att citera kvinnan?

  • jas65 8 februari 2010

    Förre polischefen Göran Lindberg och den hovrätts dommaren i Malmö som dömdes för sexbrott

  • Mistys 8 februari 2010

    Ja smög sig in ett T där Oops:p
    Man brukar ju säga att all publicitet i slutändan är positiv publicitet så kanske bäst att inte bry sig.

  • camillaocamilla 8 februari 2010

    Bartendern Håkan i programet Färjan.

  • rufus10 8 februari 2010

    Vad sägs om Dolph Lundgren i Melodifestivalen då? Vad tusan har han där att göra - han är ju bara såååå pinsam!! :'((N)

  • segerwitch 8 februari 2010

    :@(N)GÖRAN PERSSON(N):@ Det fattas bara ett äpple i munen på honom(N)(N)(N)

  • FruAst 8 februari 2010

    Efter denna helgen måste man säga Christine Meltzer. Hon är bara plump i melodifestivalen. USCH!

    Tur att smaken är som baken delad. Jag lyssnar mer än gärna på P4 på söndagsmornar, i alla fall på Tengby. Mannheimer är okej när hon inte blir privat. Hon har lite svårt att skilja på att vara privat och personlig. Men det finns ju fler som är...

    Förresten danniella om du är morgonpigg på söndagar har de ett litet program kl 07.00 som heter mifforadio. om och av utvecklingstörda. Skriver jag vad jag tycker om det blir jag nog raderad(N)

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.