Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Hobbies

  • farmoringer 20 juli 2008

    Mina intressen är att sitta vid datorn och läsa allt på matklubben och spela spel. tränar mycket med hunden, viltspår, och går i skogen. På sommaren gillar jag husvagnslivet. Läser deckare.. Var roligt att läsa om alla olika intressen som ni alla har..

  • UllaC 20 juli 2008

    Mitt fritidsintresse är faktiskt att gå in på Matklubben, skriva och spara recept. Jag jobbar mycket, är ofta barnvakt till mina 6 (snart 7) barnbarn, har hus med stor tomt, jobbar som god man, så jag har nästan ingen fritid. Men fr.o.m. imorgon har jag 1 månads semester. Min kompis kommer upp från Göteborg och vi skall göra norra Bohuslän osäkert. Det ser jag framemot.
    Tyvärr blir mina "besök" på Matklubben väldigt begränsade. Skall försöka gå in och kolla varje dag iallafall, om än bara en kort stund.

  • gabbebal 20 juli 2008

    Jag tycker om målning,teckning,virkning,brodering,bakning,origami men jag är urkass på stickning (N):( vill gärna lära mig med stickning för det är roligt att sticka barnkläder tex kofta,strumpor och mössa och sjal ... Hmmm

  • gladavmat 21 juli 2008

    Jag har också flera intressen bl.a. min stora trädgård och min hund o katt. Sen gillar jag att titta på fåglar det är så himla roligt att spana efter vilka som dyker upp på vårkanten o sen följa alla häckningar o ev. X (kryss) = ovanliga arter man inte sett förr..."Håll stövlarana leriga" alla gamla Fältbiologer(Y)(Y)
    Sen tycker jag det är så kul att måla o tapetsera i vårt stora hus och, ja det är ju en massa saker man kan kalla hobby:D

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.